Thursday, March 10, 2011

TERLALU KERAP & TERUJA BERTEMU DENGAN PEMIMPIN PAKATAN – JANGAN SAMPAI DATUK SAIFUDDIN JADI LIABILITI PADA UMNO?

Secara tiba2 nama Datuk Saifuddin Abdullah menjadi begitu popular malah boleh dikatakan terlebih popular kalau nak di compared dengan superstar from WWE “Raw Is War”.
Bermula dengan isu beliau yang dikatakan ada mengeluarkan statement ingin membalun beberapa otai2 hardcore blogger kemudian diikuti pula dengan perkhabaran bahawa beliau agak teruja serta melahirkan rasa sokongan terhadap pelancaran buku Jingga oleh malaun2 pakatan “big bloody fucking bustard”. Yang terkini lagi sensasi beliau dikatakan akan bertemu pula dengan bekas senior beliau semasa di MCKK, siapa lagi kalau bukan ketua umum PKR, brother Anwar bin Ibrahim (BABI) pada 12Mac 2011 dalam satu program yang diberi nama “Pentas Mahasiswa” yang dianjurkan oleh Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM).                  
Walaupun dalam aspirasi keterbukaan, barisan kepimpinan tertinggi BN/UMNO tidak pernah menghalang ahli2 nya menyapa, bertegur sapa serta berjumpa dengan ahli2 pakatan pembangkang namum setiap ahli2 BN/UMNO itu dengan sendirinya kena pandai berpada-pada or in another words “sendiri mau ingat la beb” jangan terlalu rakus serta obvious sangat mahu mengangkat atau dalam bahasa yang lebih brutal sikit janganlah teruja sangat nak menjilat-jilat martabat kepimpinan malaun2 pakatan “big bloody fucking bustard”.                               
Dalam hal ini sepatutnya Datuk Saifuddin kena lebih transparent malah selari dengan aspirasi keterbukaan dia patutnya kena elaborate & dedicatedly explain atas objektif & KPI apa penglibatan beliau dalam program yang diberi nama “Pentas Mahasiswa” yang rata2 dilihat lebih pro kepada pembangkang? Datuk Saifuddin kena perincikan apakah content / intipati program yang diberi nama “Pentas Mahasiswa” ini? Datuk Saifuddin juga sepatutnya dituntut agar memberikan satu holistic, responsive & interactive penjelasan apa kebaikan or advantage nya beliau sebagai wakil BN/UMNO turun padang & turut serta dalam program yang diberi nama “Pentas Mahasiswa” yang dianjurkan oleh Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) ini?    
Jikalau kehadiran beliau dalam program ini hanya sekadar untuk bersalaman serta menepuk bahu brother Anwar bin Ibrahim (BABI) malah yang lebih kronik & kritikal lagi jikalau involvement beliau dalam program “Pentas Mahasiswa” ini untuk menyokong serta mengagungkan aspirasi kepimpinan malaun2 pakatan “big bloody fucking bustard” lebih baik beliau renung-renungkan serta fikir-fikirkan apakah beliau selesa menjadi ahli BN/UMNO atau beliau lebih teruja & extreme  menjadi part of kepimpinan malaun2 pakatan “big bloody fucking bustard”? Saranan & pesanan keramat aku pada beliau, jangan sampai nanti beliau akan dilabelkan sebagai LIABILITI PADA BM/PARTI KERAMAT UMNO kerana ketika itu nanti segalanya sudah terlambat untuk beliau menafikannya.
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

1 comment:

  1. Blog tuan saya sudah pautkan.. terima kasih bro.

    http://yuseriyusoff.blogspot.com/

    ReplyDelete