Friday, April 1, 2011

APA KEJADAH & RASIONALNYA YAYASAN SELANGOR BELANJAKAN RM6 JUTA UNTUK SERVIS KENDERAAN MILIKNYA? MEMANG GAMPANG!

Voters & rakyat negeri Selangor tidak patut berdiam diri, tersenyum secara selamba mahupun tidur berdengkur dengan kepincangan serta salah laku di Yayasan Selangor
Kalau sebelum ini kita dikejutkan dengan berita yang mana Yayasan Selangor dikatakan mengalami deficit sebanyak RM 7.41 juta within less than 5 years dibawah kepimpinan kerajaan pakatan big bloody fucking bustard, kini kita disentap pula dengan laporan yang mengatakan kos penyelenggaraan kenderaan milik Yayasan Selangor yang tidak masuk akal which is tindakan Yayasan Selangor membelanjakan RM6 juta hanya untuk menyelenggara sembilan buah bas dan enam kereta miliknya bagi tempoh 11 bulan?
Sebab tu awal tadi aku kata voters & rakyat negeri Selangor tidak patut berdiam diri kerana realistically & logically APA KEJADAH & RASIONALNYA YAYASAN SELANGOR BELANJAKAN RM6 JUTA UNTUK SERVIS KENDERAAN MILIKNYA INI? Lebih baik jual semua kenderaan lama dan kemudian beli kenderaan baru kalau anggaran kos which about the same?
Saranan & pesanan keramat aku pada semua voters & rakyat negeri Selangor tidak kira agama apa, bangsa apa mahupun apa warna kulitnya, dedicatedly kita kena balun, herdik & hentak barisan kepimpinan kerajaan pakatan big bloody fucking bustard serta senior top management di Yayasan Selangor untuk perincikan, table out & details out kan bagaimana & apa rasionalnya perkara ini boleh terjadi? throw out kan holistic solution approach bagaimana untuk mengatasi masalah ini? Dalam memperkasakan aspirasi ketelusan & keterbukaan kita patut desak agar barisan kepimpinan kerajaan pakatan big bloody fucking bustard serta senior top management di Yayasan Selangor buat penjelasan tentang perkara ini secara terbuka, press conference or open roundup table meeting, apa macam ada berani ke hulubalang2 kerajaan pakatan big bloody fucking bustard serta senior top management di Yayasan Selangor?
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment