Saturday, April 21, 2012

ISU KALUNGKAN BUNGA MALAI PADA GAMBAR PM! STATUS MAHASEWEL KINI BERTUKAR MENJADI DAJAL GILO CELAKO!!

Gua nak mulakan ulasan serta olahan blog posting Gua kali ni dengan ucapan tahniah kepada barisan kepimpinan Fuckatan Haram Bejadah + badigol malaun balaci pencacai mereka kerana usaha mereka untuk mempelihat & memposisikan Malaysia sebagai negara Pendemo Jalanan Tegar sudah seakan-akan mencapai KPI nya. Usaha2 barisan kepimpinan Fuckatan Haram Bejadah + badigol malaun balaci pencacai mereka untuk terus meliwat minda pemikiran golongan2 Mahasiswa atau kini lebih dikenali sebagai Mahasewel aka Balaci Belaan juga sudah seakan-akan mencapai objektifnya. 
    
My dedicated blog posting entry kali ni ingin memperhalusi & analyze tindakan+perbuatan yang layak kita benchmark kan sebagai “Kebiadapan Tahap Menonggeng” segelintir golongan  Mahasewel aka Balaci Belaan yang sesuka hati Nenek-Moyang mereka je telah meletakkan KALUNGAN BUNGA MALAI PADA GAMBAR YAB PM! Lets drill down the above topic of discussion secara berstrategik! Kenapa perlu kita benchmark kan agenda tersebut sebagai “Kebiadapan Tahap Menonggeng”?

My strategic justification to support my statement simple je Beb! generally semua orang yang waras akal pemikirannya sedia maklum bahawa KALUNGAN BUNGA MALAI adalah amalan budaya serta tradisi komuniti / masyarakat India dalam upacara yang melibatkan atau jika berlaku sesuatu kematian? Jadi what the hell segelintir golongan  Mahasewel aka Balaci Belaan dengan sesuka hati Nenek-Moyang mereka je telah meletakkan KALUNGAN BUNGA MALAI PADA GAMBAR YAB PM? apakah mereka ni semua bebal tahap bahalol & tidak mengetahui YAB PM itu adalah seorang yang beragama Islam? That’s the strategic reason why kita wajib benchmark kan agenda tersebut sebagai “Kebiadapan Tahap Menonggeng”. Apa agaknya perasaan golongan2 Mahasewel aka Balaci Belaan ni semua jika bila ada berlaku kematian dikalangan sanak-saudara mereka? Kita datang menziarahi jenazah lalu kita ludah+kencingkan jenazah tersebut?
       
Satu lagi my strategic justification to support my statement quite simple Beb! Kita dah drill down / details out kan KALUNGAN BUNGA MALAI adalah amalan budaya serta tradisi komuniti / masyarakat India dalam upacara yang melibatkan atau jika berlaku sesuatu kematian? Jadi apabila segelintir golongan Mahasewel aka Balaci Belaan dengan sesuka hati Nenek-Moyang mereka je telah meletakkan KALUNGAN BUNGA MALAI PADA GAMBAR YAB PM? yang mana YAB PM adalah seorang yang beragama Islam, maka ini dengan jelas+sahih telah memperlihatkan bahawa golongan2 Mahasewel aka Balaci Belaan ni semua telah memperlekeh serta memperkotak-katikkan adalah amalan budaya serta tradisi komuniti / masyarakat India di negara ini? Ini adalah fakta dan bukannya Auta, jelas golongan2 Mahasewel aka Balaci Belaan ni semua Zero Sensitivity serta tidak prihatin langsung dengan amalan budaya serta tradisi komuniti / masyarakat India di negara ini? That’s the strategic reason why kita wajib benchmark kan agenda tersebut sebagai “Kebiadapan Tahap Menonggeng”  
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment