Saturday, February 16, 2013

“BUDAK TINGKAT 4” – APAKAH MASIH WUJUD? LEBIH PADA “TWO FACES DEVIL” ATAU SEKADAR MIMPI NGERI?


In this dedicated blog posting entry, Gua nak terus merumus pada the above topic of discussion which is ungkapan dan terma “BUDAK TINGKAT 4”




Gua percaya ramai dikalangan kita yang sudah mengetahui story berkenaan dengan penjualan pegangan ekuiti oleh Johor Corporation (JCorp)  dalam (KFC) kepada sebuah Corporate Conglomerate Entity yang dikhabarkan dikuasai oleh seorang Non – Bumiputera Corporate Figure? Gua takkan ulas atau drill down lebih lanjut pasal story tu sebab rasanya ramai rakan – rakan Blogger yang dah letupkan story dan isu terbabit.

Apa yang nak Gua perhalusi serta perincikan dalam this dedicated blog posting entry adalah, apakah proses penjualan pegangan ekuiti oleh Johor Corporation (JCorp)  dalam (KFC) kepada sebuah Corporate Conglomerate Entity yang dikhabarkan dikuasai oleh seorang Non – Bumiputera Corporate Figure? didalangi serta direncanakan 100% oleh “BUDAK TINGKAT 4” atau ada pula pembabitan oleh Syaitan – Syaitan Bisu serta Tangan – Tangan Ghaib tertentu? (persoalan ini sepatutnya pantas dijawab or strategically neutralized by pihak – pihak terbabit but unfortunately up to this date tiada sebarang penjelasan mahupun jawapan ringkas yang diberikan?)






Selain dari “Semangat Setiakawan Serta Brotherhood Of 1 Malaysia Aspiration”antara faktor yang menyebabkan majoriti voters dan rakyat selesa,yakin serta tidak bersikap berbelah – bagi terhadap kepimpinan tertinggi parti BN dan kepimpinan YAB PM adalah kerana BN telah sedaya – upaya sentiasa “Mendahulukan Rakyat”, “Menepati Setiap Agenda/Perkara Yang Dijanjikan” mengetengah serta menterjemahkan Pelan Transformasi Ekonomi (ETP) & Pelan Transformasi Global (GTP) which clearly both of this transformation agenda successfully stimulate our current economic scenario & turn to be centre of result driven attention. Persoalan cepu emasnya Beb? “BUDAK TINGKAT 4” – APAKAH MASIH WUJUD? LEBIH PADA “TWO FACES DEVIL” ATAU SEKADAR MIMPI NGERI?  Tidak mustahil jika kepimpinan tertinggi parti BN dan kepimpinan YAB PM tidak berhati – hati serta terlepas pandang terhadap apa jua angkara, impak dan pembabitan oleh “BUDAK TINGKAT 4” atau pembabitan tambahan oleh Syaitan – Syaitan Bisu serta Tangan – Tangan Ghaib tertentu? rasa selesa,yakin serta tidak bersikap berbelah – bagi yang dipamerkan voters dan rakyat, momentum nya akan terhakis sedikit demi sedikit?





Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon siot, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

1 comment: