Thursday, March 17, 2011

DIKHABARKAN ADA CAMPURTANGAN DARI STATE EXCO SELANGOR DALAM PROSES TENDER MPSJ – BILALAH SPRM NAK CEKUP MALAUN2 NI?

Dulu barisan kepimpinan PAS pernah dengan arrogant berkata kalau mereka dapat kuasa kepimpinan rest assured & confirm esok nya jugak mereka akan tutup premis judi & maksiat but the reality is apa sudah jadi bila mereka diberikan mandat untuk menjadi MB dekat negeri Perak? Malaun2 pakatan “big bloody fucking bustard” pula dulu dengan arrogant & gahnya mewarwarkan serta mencanag disana sini aspirasi keterbukaan, ketelusan & accountability but the reality is apa sudah jadi bila mereka dapat kuasa di Selangor?    
Proses kepincangan serta salah laku di Yayasan Selangor, kes2 perlombongan pasir secara extreme dan kepincangan syarikat Kumpulan Semesta Sdn Bhd (KSSB) syarikat yang diberikan mandat dalam urusan ini jelas membuktikan yang Malaun2 pakatan "big bloody fucking bustard" tak lebih malah sesuai dilabelkan as “big bloody fucking liar”. Semua ni tak lebih dari retorik politik je & ayat2 auta pembohongan sahaja!  
Ada perkhabaran terkini lagi sensasi dari rakan blogger yang melaporkan bahawa seorang Exco kerajaan negeri Selangor telah turun ke MPSJ serta mengamuk dengan tender proses serta syarikat2 yang di award kan dengan kerja2 potong rumput & maintenance oleh pihak MPSJ. Dikhabarkan oleh rakan bloger Exco terbabit panas & mengamuk kerana beberapa kontraktor yang disokong oleh Exco terbabit tidak berjaya mendapat award letter untuk kerja2 terbabit. Menurut laporan rakan bloger lagi kegagalan beberapa kontraktor terbabit adalah disebabkan mereka tidak berkelayakkan or not fit to undertake the maintenance job at MPSJ.      
Morale of my blog posting entry kali ni simple je beb, dengan berlakunya insiden campurtangan oleh Exco terbabit ini sudah cukup2 jelas membuktikan bahawa malaun2 pakatan “big bloody fucking bustard” memang gila kuasa kepimpinan serta mereka ni semua memang tak pernah telus & mengamalkan sifat korupsi di tahap extreme, just imagine beb, kalau lah malaun2 pakatan “big bloody fucking bustard” ni berjaya menawan Putrajaya, rest assured & confirm mereka akan menjadi extraordinary rakus untuk membalun serta buat duit dengan tender2 kerajaan pusat. Saranan & pesanan aku kepada pegawai2 di MPSJ, kalau your guys ada bukti yang sahih yang boleh disabitkan dengan salah laku mana2 Exco negeri Selangor yang suka2 campurtangan dalam proses pembahagian serta award letter untuk tender maka compile kan, details kan serta ajukan kepada pihak SPRM, biar malaun2 ni kantoi kerana amanah & mandat yang diberikan oleh para pengundi2 telah diperlekehkan, dijual & dilacurkan oleh malaun2 yang tidak bertanggungjawab ini.
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment