Friday, November 11, 2011

UMNO & NEGERI JOHOR AMAT SINONIM – JANGAN BENAQKAN JOHOR DIKOTORI DENGAN AIR LELEHAN FUCKATAN

Tajuk artikel Gua kali ni Gua mulakan dengan statement UMNO & NEGERI JOHOR AMAT SINONIM” malah negeri Johor begitu banyak significant nya dengan penubuhan Parti Keramat UMNO.
My dedicated blog posting entry kali ni ingin bukan bertujuan untuk menyingkap kembali sejarah penubuhan Parti Keramat UMNO mahupun mahu mengulas tentang negeri Johor sebab semua tu dah memang fakta+asas sahih yang seinci pun tidak boleh di spin off!  
My strategic analysis in this blog posting entry kali ni lebih ingin menumpukan kepada isu + elements wajib bagi kepimpinan UMNO/BN negeri Johor bersikap alert serta tidak mudah sesekali terlepas pandang sehingga at a later stage boleh menyebabkan negeri JOHOR DIKOTORI DENGAN AIR LELEHAN FUCKATAN HARAM BEJADAH yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan. 



Gua rasa ada keperluan untuk Gua kongsi kan + blast kan blog posting entry ni lepas Gua come across 1 artikel dari sahabat blogger yang ada menyentuh+menyatakan recently ketua umum PKR telah turun ke Ledang, dimana even dalam keadaan hujan lebat dilaporkan ramai penduduk2 setempat khususnya dari DUN Serom datang, sanggup menunggu dan mendengar ucapan dari ketua umum PKR? Kenapa Gua letak tanda soal beb! Ini kerana Gua agak hairan mengapa dalam kawasan parlimen Ledang & DUN Serom yang memang secara tradisi nya adalah kubu kuat UMNO/BN, seakan-akan dengan selamba je berjaya digempur oleh kepimpinan Fuckatan Haram Bejadah yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan at all! Sejauh mana kesahihan perkara ini strategically bagi Gua adalah secondary issue namum apa yang lebih harus diteliti+diperincikan adalah apakah tahap sokongan penduduk2 setempat di kawasan Ledang, Serom etc. sudah mula extremely berbelah-bagi terhadap UMNO/BN? Apakah voters + rakyat di negeri Johor sudah mula hilang kepercayaan terhadap kepimpinan MB yang ada sekarang ini? Apakah jentera kepimpinan UMNO/BN negeri Johor tidak hardcore dalam mendepani+menjuarai isu rakyat? Apakah aspirasi pemimpin2 UMNO/BN negeri Johor yang sedia ada as well as bakal2 calon pemimpin UMNO/BN negeri Johor tidak berpaksikan pada people 1st aspiration sebaliknya lebih kepada personnel interest pocket driven aspiration sehingga menyebabkan voters + rakyat di negeri Johor  mula hilang selera terhadap gaya kepimpinan UMNO/BN negeri? Gua rasa kesemua soalan2 diatas wajib diteliti, diperhalusi serta di imbangi dengan secara effective + serious oleh badan perhubungan UMNO/BN negeri Johor. Gua rasa beb, solution untuk tackle + solved kan apa jua masalah yang ada kaitan & significant dengan the above set of questionnaire: 1) jangan hipokrit & menipu diri sendiri, 2) buat pemantauwan & analysis secara neutral, 3) unlock your mindset & berfikir secara out of the box thinking mentality approach, 4) proceed dengan best possible decision even it is a painful decision!!
My strategic conclusion, at the best possible level, Gua harap badan perhubungan UMNO/BN negeri Johor masih belum terlambat untuk aplikasi kan apa jua best possible mechanism dan Gua betul2 berharap agar voters+rakyat negeri Johor berfikir secara neutral + holistic thinking sebelum anda semua bersetuju untuk membenaq kan negeri Johor ini DIKOTORI DENGAN AIR LELEHAN FUCKATAN HARAM BEJADAH yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan.


Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.


1 comment:

  1. Usah dabik dada dengan sejarah, sejarah itu boleh dipadamkan gitu saja..perubahan iklim politik negara sekarang bukan boleh dipandang remehkan oleh sesiapa mana2 pihak khususnya UMNO/BN di Johor !! apakah kita masih mau melihat kejutan tsunami berlaku di Johor?? Pertahankanlah..

    ReplyDelete