Monday, August 12, 2013

ISU MENGENAI BUKUNYA! PAK LAH ATAU WAKILNYA WAJIB BERSUARA & BUKANNYA DIAM MEMBISU?

This dedicated blog posting entry tidak bermaksud atau tidak berhasrat untuk mengajak sesiapa jua untuk memusuhi mantan PM kita iatu Pak Lah, namun intipati blog posting entry ni sekadar ingin meneliti serta memperhalusi beberapa elemen yang menjadi pertikaian dan dalam masa yang sama juga ianya juga telah hebat dipolitikan

Sebab tu Beb, strategically I did mention PAK LAH ATAU WAKILNYA WAJIB BERSUARA & BUKANNYA DIAM MEMBISU? Pendekatan gag order atau kunci mulut adalah lebih synonym kepada opposition game plan ( tapi tak sure pulok if Pak Lah nak pi isi borang keahlian pihak opposition)

Tiada sesiapa pun yang berhak untuk menafikan Pak Lah individual rights jika sekiranya beliau ingin menulis atau menerbitkan sebarang buku, biography etc. atau pun ditemubual as well as diwawancara oleh mana-mana pihak pun namun Pak Lah atau mana-mana wakil beliau kena alert, strategically monitor dan wajib counter balik jika didapati hasil temubual atau wawancara tersebut condong atau terpesong ke arah elemen-elemen yang mengundang negative doubts?
  

Memang benar tiada sesiapa pun yang berhak untuk menafikan Pak Lah individual rights as we elaborate in the above context of discussion akan tetapi kita semua berhak untuk meminta penjelasan secara berstrategik daripada Pak Lah atau mana-mana wakil beliau mengenai beberapa soalan-soalan yang boleh kita klasifikasikan as golden question?


1)   Apakah Pak Lah atau mana-mana wakil beliau sedar so called alert bahawa Buku berjudul "Awakening: The Abdullah Badawi Years in Malaysia" diterbitkan oleh Strategic Information dan Research Development Centre (SIRD) yang mempunyai hubung kait dengan SUARAM?


2)   Jika pihak Pak Lah atau mana-mana wakil beliau sedar akan perkara ini! jadi atas kapisiti alasan apa Pak Lah merestui pembabitan pihak SUARAM ini?

3)   Apakah benar bahawa Buku berjudul "Awakening: The Abdullah Badawi Years in Malaysia" ini akan dilancarkan di Singapura oleh Nurul Izzah?

4)   Apakah pihak Strategic Information dan Research Development Centre (SIRD) ada memaklumkan Pak Lah atau mana-mana wakil beliau bahawa buku tersebut akan dilancarkan di Singapura oleh Nurul Izzah?

5)   Jika pihak Pak Lah atau mana-mana wakil beliau telah dimaklumkan oleh pihak Strategic Information dan Research Development Centre (SIRD) bahawa buku "Awakening: The Abdullah Badawi Years in Malaysia" ini akan dilancarkan di Singapura oleh Nurul Izzah! jadi mengapa pihak Pak Lah bersetuju untuk proceed dengan proses temubual serta wawancara ini? (apakah ada apa-apa back door game plan yang sedang direncanakan?)

At the best possible level, kita harap pihak Pak Lah atau mana-mana wakil beliau akan dapat tampil memberikan clear and strategic explanation berkenaan dengan pertikaian diatas, bila sesuatu isu mula menjadi political controversy than pendekatan diam membisu, gag order atau kunci mulut adalah sangat-sangat tidak relevant Beb. Once again Beb, I would like to clarify this dedicated blog posting entry tidak bermaksud atau tidak berhasrat untuk mengajak sesiapa jua untuk memusuhi mantan PM kita iatu Pak Lah, jadi at the best possible level janganlah pulok ada mana-mana yes man so called kaki kipas tahap pengampu tegar kepada anak menantu Pak Lah, yang akan kalut tahap lalok merapu dengan intipati blog posting entry ni!!


Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon siot, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

1 comment:

  1. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete