Friday, December 21, 2012

MESEJ TERSIRAT KEPUTUSAN CEC DAP? REGIM DAP TAKKAN SUDI + IKHLAS BERKONGSI KUASA DENGAN ORANG2 MELAYU!!


Bahang PRU13 memang sudah sangat2 dirasai, most of the political party successfully done atau dengan kata lain sudah selamat melabuhkan tirai Perhimpunan, Muktamar, Kongres etc. parti masing-masing.

Yang terkini tidak terkecuali parti DAP yang baru sahaja selesai melabuhkan tirai Kongres parti mereka. My dedicated blog posting entry kali ni bukan bertujuan untuk drill down lebih mendalam agenda2 Hampeh Tahap Sampah yang dicatur oleh kepimpinan DAP kerana I’m sure most of rakan2 Blogger sudah Tibai Tahap lunyai perkara tersebut, however Gua lebih ingin memperhalusi dedicated message hasil dari keputusan pemilihan CEC DAP?


  

Kita semua sudah sedia maklum hasil keputusan pemilihan CEC DAP, dimana ada 8 orang calon yang berbangsa Melayu turun bertading bagi merebut 20 tempat CEC DAP yang pada akhirnya dengan jelas memperlihatkan kesemua 8 orang calon yang berbangsa Melayu bukan sahaja kalah but more worst mereka seakan-akan tidak langsung mendapat kepercayaan dari para2 perwakilan DAP tapi kita jangan terperanjat Beb jika mereka2 ni semua menafikannya? maklum lah mereka2 ni semua kan kategori Bebal Tahap Bahalol?


Bagi Gua simple je Beb, apa yang berlaku dalam pemilihan CEC DAP telah dengan jelas memberikan indicator so called channel dedicated message bahawa Regim DAP masih belum bersedia! Takkan sudi! Takkan pernah ikhlas! dan Tidak sesekali akan meletakkan kepercayaan bagi mana-mana wakil orang2 Melayu memegang kuasa kepimpinan?


Gua ucapkan “Million words of congratulation” buat kepimpinan DAP! damaged has been done Beb, dan sekaligus telah menambah kesedaran dikalangan orang-orang Melayu betapa pentingnya aspek penyatuan+permuafakatan, kecuali orang-orang PAS Beb? sebab PAS dah over stim menjadi pengocok politik DAP & PAS has been successfully position as 1st Class Political Beggar.


Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment