Monday, October 24, 2011

PAS SEDIA 500 CYBERTROOPERS! APA MAU GOYANG KALO CYBERTROOPERS NI JENIS PANCUT AWAL+IQ SONGSANG!

Walawey! Dengar kata kepimpinan PAS dengan gah nya telah mewarwarkan bahawa sejumlah 500 cybertroopers PAS sudah siap sedia untuk berentap dengan blogger2 pro Kerajaan.


My dedicated blog posting entry kali ni cuma nak teliti+perhalusi beberapa aspek yang gua rasa ada significant nya dengan the above topic of discussion. Soal sejauh mana sahihnya kepimpinan PAS sudah berjaya recruit atau mempersiapkan 500 cybertroopers untuk berentap dengan blogger2 pro Kerajaan adalah secondary issue however the main aspect of discussion lebih merumus kepada kualiti, kebolehan, creativity & charismatic cybertroopers yang telah atau sedang dipersiapkan oleh kepimpinan PAS.


Peperangan di medan cyber serta pertempuran dengan mengguna-pakai aspirasi media baru memerlukan approach atau pendekatan yang amat berbeza dengan conventional media platform! Kalo ye pun kepimpinan PAS sudah berjaya recruit atau mempersiapkan 500 cybertroopers, the main golden question? Apakah cybertroopers PAS ni semua sudah cukup berkebolehan & berada pada tahap “wining mentality quality” untuk melancarkan serangan secara holistic approach terhadap blogger2 pro Kerajaan? Apakah cybertroopers PAS ni semua sudah berada pada tahap “creative + innovative” untuk mengaplikasi kan platform media baru sebagai laman untuk menyerang & menjatuhkan blogger2 pro Kerajaan? Last but not least  apakah cybertroopers PAS ni semua sudah cukup2 bersedia & berada pada tahap karisma yang cukup mantap untuk menangkis + neutralize asakan & serangan balas yang akan dilancarkan oleh group2 blogger2 pro Kerajaan? Jangan main2 woo! asakan & serangan yang dilancarkan oleh group2 blogger2 pro Kerajaan memang cukup consistent, kalo aura & mental tak cukup kuat boleh bikin terkucil woo!
 The dedicated conclusion, kalo setakat kepimpinan PAS sudah berjaya recruit atau mempersiapkan 500 cybertroopers yang bertaraf “copy & paste” blogger as well as cybertroopers yang jenis pancut awal+IQ songsang than PAS & sekutu2 mereka dalam “Fuckatan yang haram & tidak pernah didaftarkan” boleh lah menghayati ungkapan “Hai2 & Bye2 kepada Peperangan di medan cyber serta pertempuran dengan mengguna-pakai aspirasi media baru. 


Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

5 comments:

  1. pedasnya bro !

    500 cyberterompah dah baca lu punya artikel.

    53 dah tarik diri pasal tak tahan lu punya bidas.

    tinggal 447..

    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. Terbaek bru.. Gua kagum.. Hahahaha...

    ReplyDelete
  3. haha..terbaik bro idin..ini macam maw tinggal separuh je..hahah..

    ReplyDelete
  4. dekat separuh terkencing dlm seluar bro!!!

    ReplyDelete
  5. macam bakbon sj cybertrooper pakatan tuh! pinje gelaran bakbon ni dari kickdafella!!

    ReplyDelete