Sunday, December 4, 2011

UMNO SHAH ALAM – TERUSKAN DEKAT+CONNECTED DENGAN RAKYAT, BIAQKAN FUCKATAN TERUS MENYALAK DI JALANAN!!

Gua sebenaq nya dah lama nak blast off kan this dedicated blog posting entry tapi apa boleh buat time doesn’t permit it, kemudian #PAU2011 pula berlangsung jadi Gua decided untuk view + analyze perjalanan #PAU2011 however Gua rasa ada elok nya kalo Gua perhalusi the above topic of discussion.
Gua dedicatedly comes across 1 artikel masa Gua browsed blog GAP yang ada menyentuh isu program yang di jalankan oleh UMNO Shah Alam, which 1 program yang cuba membantu untuk memberi  peluang pekerjaan kepada anak-anak muda yang gagal dalam peperiksaan SPM!!


My 1st strategic & dedicated impressions adalah “1 usaha+gerak kerja yang mantop beb”! My strategic justification to support my above comments simple je bhai, voters + rakyat nakkan UMNO/BN secara ikhlas dekat & connected dengan mereka, penterjemahan atau connectivity nya boleh digarap dari pelbagai usaha atau gerak kerja, as for an example program yang cuba membantu untuk memberi  peluang pekerjaan kepada anak-anak muda yang gagal dalam peperiksaan SPM!! oleh UMNO Shah Alam ini.   
Gua rasa pucuk kepimpinan tertinggi UMNO/BN serta ahli2 UMNO/BN kena unlock their mindset & jangan mudah telepas pandang untuk back to basic fundamentals dimana sedang asyik disana & disini kita berbicara on “Winnable Candidate” turut kedengaran orang2 UMNO/BN menyatakan "Winnable Timing” but at the same time calon2 “Winnable Candidate” UMNO/BN tidak extremely cuba untuk dekat + connected dengan voters & rakyat.


Saranan+pesanan keramat Gua simple je beb! ingatlah wahai pemimpin2 serta ahli2 UMNO/BN, zaman dah berubah begitu juga dengan kronologi politik dah semakin pantas berubah, kini voters + rakyat telah meletakkan indikator yang amat tinggi kepada setiap calon yang mereka pilih, voters expectations tak lain dan tak bukan any political leader which they voted at the best possible level wajib ikhlas, telus, cekap dan pantas depani+juarai isu2 semasa yang berkaitan dengan mereka. Gua bukan nak puji lebih2 bhai tapi apa yang telah digarap & direncanakan oleh UMNO Shah Alam menerusi program yang cuba membantu untuk memberi  peluang pekerjaan kepada anak-anak muda yang gagal dalam peperiksaan SPM!! patut di jadikan indikator serta di pikiaq kan oleh lain2 cawangan UMNO, bahagian UMNO mahupun badan perhubungan UMNO negeri. Terap+implementasi kan championing people 1st aspiration & most importantly BIAQKAN FUCKATAN TERUS LALOK, MERAPU SERTA MENYALAK DI JALANAN!!  
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.


1 comment:

  1. Wa cuma nak komen ringkas jela..ingat slalu zaman skang voters expectations amat tinggi..so para pemimpin2 khususnya Umno wajar amek perhatian serius tentang rakyat jelata..Wa akhiri dengan Hidup UMNO Hidup Barisan Nasional..!!!

    ReplyDelete