Sunday, December 4, 2011

SEMAKIN DEKAT PRU13 SEMAKIN SONGSANG FUCKATAN! MENYALAK PANCING UNDI DENGAN KENYATAAN JAWATAN PM BUKAN MELAYU!!

Sedaq atau pun tidak semakin dekat dengan PRU13, bermacam – macam political spin off + diversion approach yang Fuckatan Haram Bejadah which is totally haram + failed at all untuk didaftarkan mula nyalak kan demi mengemis simpati politik dan seterusnya memancing undi! 

  
Recently ada kenyataan telah diwarwarkan dari barisan kepimpinan Fuckatan bahawa jawatan Perdana Menteri sekiranya pakatan memerintah boleh terdiri daripada bukan Melayu! My dedicated blog posting entry kali ni just nak memperhalusi 2 elements yang Gua rasa ada relevant + significant nya dengan kenyataan yang telah diwarwarkan itu!  
The first relevant + significant point nya adalah, secara umumnya Gua rasa Fuckatan Haram Bejadah which is totally haram + failed at all untuk didaftarkan telah mula belajaq untuk face off the reality bahawa undi2 dominant daripada masyarakat kaum Bumiputera & orang2 Melayu memang sudah secara extreme tidak berpihak kepada mereka lagi (kecuali segelintir yang di kategorikan dalam golongan “extremely taksub” serta minda pemikiran depa yang sudah secara tersurat + tersirat berjaya diliwat dengan ideology & fahaman Fuckatan). On that particular reason beb, Fuckatan Haram Bejadah which is totally haram + failed at all untuk didaftarkan telah dengan pantas melakukan political spin off + diversion approach bagi mengemis simpati politik dan seterusnya melalak + menyalak memancing undi. 
   
The second relevant + significant point nya pula adalah, Fuckatan Haram Bejadah which is totally haram + failed at all untuk didaftarkan sangat2 mengharapkan dengan mewarwarkan kenyataan bahawa jawatan Perdana Menteri sekiranya pakatan memerintah boleh terdiri daripada bukan Melayu! maka akan berlaku major revolution serta dominant rejection dari kaum yang bukan Melayu terhadap parti BN (in another words Fuckatan mengharapkan penolakan secara 100% oleh kaum yang bukan Melayu terhadap BN) + segelintir orang2 Melayu yang di kategorikan dalam golongan “extremely taksub” serta minda pemikiran depa yang sudah secara tersurat + tersirat berjaya diliwat dengan ideology & fahaman Fuckatan akan memungkin kan Fuckatan berjaya menawan Putrajaya seterusnya memegang tampuk kuasa pemerintahan Kerajaan Pusat!   
Sebab itu wajib bagi orang2 Melayu cepat unlock their mindset dan cuba pikiaq secara “out of the box thinking mentality approach” kenapa & mengapa kita perlu hendak memberi even 1 inch ruang simpati untuk pemimpin2 Fuckatan especially yang berbangsa Melayu sedangkan depa dengan simply begitu teruja  menjual+melacurkan martabat serta maruah orang2 Melayu? Gua dengan rasa rendah diri jugak ingin menyarankan agar kesemua orang2 Melayu dengan pantas merapatkan saf2 silaturahim + mantapkan penyatuan & permuafakatan antara sesama kita kerana sesungguhnya backdoor game plan yang di rencanakan oleh pemimpin2 Fuckatan especially yang berbangsa Melayu adalah sangat2 berisiko + “extremely threat” pada survival anak bangsa Melayu!!


Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.




1 comment:

  1. INGAT...FACKATAN AKAN MENJADI LIABILITY KEPADA RAKYAT DAN NEGARA MALAYSIA ANDAI DIBERIKAN KUASA UTK MEMERINTAH NEGAR..KOMPEM HANCUR BERKECAI.!!

    ReplyDelete