Monday, March 5, 2012

PM UCAP PERMOHONAN MAAF TAPI BALACI PENCACAI FUCKATAN KATA ITU LAKONAN? MACAM NI LAH JADINYA KALO MINDA DAH DILIWAT!

Kalo kita teliti+perhalusi, semakin hari semakin banyak positive momentum yang telah berjaya di gear up by our PM, yang rata2 merangkumi aspek2 penambahbaikan daripada dasar2 serta polisi2 yang sedia ada, yang objektif nya tidak lain & tidak bukan lagi hanya untuk memastikan Jentera Kerajaan BN consistently akan sentiasa mendahulu+menjuarai setiap isu dan permasalahan rakyat. 
   
On top & beyond of all this effort, recently PM sekali lagi telah melakukan 1 tindakan yang berani serta mengambil inisiatif yang secara jujurnya bukan mudah untuk dilakukan oleh seseorang pemimpin tertinggi parti politik! PM telah dengan berani nya melafazkan ucapan permohonan maaf kepada rakyat diatas segala kesilapan atau sikap terlepas pandang Jentera Kerajaan BN baik secara langsung mahupun secara tidak langsung. Beb! sincerely Gua cakap Beb, untuk seseorang high profiles politician or pemimpin tertinggi parti politik melafazkan ucapan permohonan maaf secara umum? Ianya bukan nya Beb? hanya individu2 yang dibekalkan dengan semangat yang mampan, high integrity value serta karisma yang jitu yang mampu melakukan nya dengan lancar tanpa sedikit pun ada unsur2 rasa gemuruh atau gagap!

In this dedicated blog posting entry, Gua nak emphasize feedback or acceptance dari balaci pencacai Fuckatan secara amnya towards ucapan permohonan maaf from PM! Generally hampir kesemua  balaci pencacai Fuckatan menyifatkan effort yang dilakukan oleh PM itu hanyalah sekadar “Lakonan semata-mata”, malah tidak kurang yang tampil menempelak effort tersebut dengan mengatakan mereka berasa “Geli “ dengan apa yang dilafazkan oleh PM itu?         
Well, for me simple je Beb! apa sahaja yang di nyalak oleh balaci pencacai Fuckatan ni semua memang dah dijangka pun, kita tidak perlu rasa hairan pun sebab dah memang kelaziman bagi spesis2 balaci pencacai Fuckatan ni semua bersikap merapu tahap lalok. Yang paling penting kita semua kena faham? bahana rela membiarkan “Minda mereka diliwat” maka beginilah pembawakan atau appearance spesis2 balaci pencacai Fuckatan! 

Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment