Tuesday, March 20, 2012

PRU13 PLATFORM TERBAIK BAGI PEMUDA BN DIBERI PELUANG SERLAHKAN IMPAK+AURA

Breaking news or pinpoint dalam persada politik arus perdana tanah air pada waktu & ketika ini banyak menjurus pada "topik keramat" which is PRU13 is just around the corner?

Bila tarikh keramat tersebut akan menjadi realiti? tiada siapa pun mampu menjawab nya? Mungkin YAB PM sudah ada specific clue namun as up to date belum sesiapa pun ada firm answer for it? My dedicated blog posting entry kali ni ingin meneliti serta memperhalusi impak+aura yang mampu digalas serta peluang yang seharusnya diberi kepada barisan2 Pemuda BN dalam memastikan kejayaan & kemenangan parti BN dalam PRU13 nanti. 
  
Realistically, sudah sampai masanya barisan kepimpinan tertinggi parti BN, meneliti, memperhalusi serta at best possible level memberi pertimbangan yang sewajarnya untuk mengetengahkan Young, holistic, interactive, analytical & inspirational Winnable Candidate bagi menggalas cabaran parti BN dalam PRU13 nanti?    
Strategically kita mulakan dengan Parti Keramat UMNO! Seharusnya barisan kepimpinan UMNO secara Out Of The Box Thinking Mentality Approach sudah merangka formula bagaimana+bila untuk mengetengahkan calon2 Winnable Candidate dari barisan Pemuda UMNO? Sampai+setakat mana UMNO mahu terus berharap hanya kepada charismatic & public speaking skills yang ada pada Ketua Pemuda UMNO Malaysia? Beri peluang & ketengahkan calon2 muda yang lain sebelum UMNO berdepan dengan Mission Critical situation!!
DS Chua Soi Lek & kepimpinan MCA sepatutnya sudah merangka formula bagaimana+bila untuk mengetengahkan calon2 Winnable Candidate dari barisan Pemuda MCA? Barisan kepimpinan MCA patut sedar its high time bagi mereka untuk meramai kan lagi pemimpin2 especially pemimpin2 muda yng mampu bertindak seperti DS Chua Soi Lek, sharp, analytical aggressive, sarcastic serta sinis dalam menyerang pihak opposition!!
Barisan kepimpinan tertinggi parti MIC sepatutnya sudah merangka formula bagaimana+bila untuk memberi peluang+mengetengahkan calon2 Winnable Candidate dari barisan Pemuda MIC? Sama ada kita sedar atau pun tidak? barisan Pemuda MIC sebenarnya dibarisi oleh ramai tokoh2 pemimpin muda yang hebat dalam berdiskusi isu2 politik semasa mahupun involved in healthy political debate. Aspirasi laman media twitter telah memperlihatkan ramai2 tokoh2 pemimpin muda MIC yang berjaya membawa, menjawab serta mendepani isu2 politik semasa. Tidak mustahil jika mereka diberi peluang+diketengahkan mereka mampu untuk diposisikan as valuable asset bukan sahaja buat parti MIC akan tetapi ini juga akan menambah kekuatan+kemantapan parti BN!!

Tidak banyak untuk kita perkatakan tentang parti GERAKAN serta komponen2 yang lain, cuma bagi parti GERAKAN kita harap agar barisan kepimpinan tertinggi parti mereka kurang2 kan lah sikap mengangguk-angguk bila di depan YAB PM akan tetapi drastically rangka lah formula bagaimana+bila untuk mengetengahkan calon2 Winnable Candidate dari barisan Pemuda GERAKAN? Jangalah lah tunggu tahap dah jatuh tertiarap dari basikal than only baru nak kelam-kabut?  
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment