Sunday, April 8, 2012

ISU MANSUHKAN PTPTN – PR CUKUP2 LAH MELIWAT MINDA ANAK2 MUDA!!

Recently kita digemparkan dengan cadangan daripada kepimpinan Fuckatan Haram Bejadah bahawa jika mereka diberi mandat mentadbir kuasa kepimpinan Kerajaan Pusat, mereka akan memansuhkan skim PTPTN?

Itu adalah apa yang mereka canangkan namun bagaimana proses perlaksanaan or execution nya agar cadangan ini will turn into reality tidak pula mereka perincikan serta details out kan secara comprehensive + holistic. Gua punya pandangan peribadi simple je beb! mahluk2 Fuckatan Haram Bejadah bertahap Dajal Gilo Celako ni sememangnya adalah 1stClass Political beggar atau pun pengemis politk betaraf elitis (damn hell). 
    
My dedicated blog posting entry kali ni ingin nak memperinci serta memperhalusi ISU MANSUHKAN PTPTN yang hebat dicanang oleh kepimpinan Fuckatan Haram Bejadah yang sebenaq nya hanyalah suatu Rekayasa Songang Mengangkang. Strategically lets drill down the topic of discussion! Fuckatan Haram Bejadah hebat mencanangkan ISU MANSUHKAN PTPTN? Macam nilah beb! apa kata kita cabar dan kita minta kepimpinan Fuckatan Haram Bejadah bertahap Dajal Gilo Celako ni untuk mengemukakan strategic Blue Print Implementaton Plan yang merangkumi details execution serta proses perlaksanaan bagaimana untuk memansuhkan atau demolish at all Enrollment Fees atau Yuran Pendaftaran bagi setiap Kolej2 & IPTS2 yang dibuka serta beroperasi dibawah negeri2 yang ditadbir oleh Fuckatan Haram Bejadah? 
     
Let’s turn the tables against them beb! kita syorkan sebelum kepimpinan Fuckatan Haram Bejadah terlebih merapu+mencarut dalam ISU MANSUHKAN PTPTN? Kita nak mereka declare secara official + public, bila mereka boleh? serta akan memansuhkan atau demolish at all Enrollment Fees atau Yuran Pendaftaran bagi setiap Kolej2 & IPTS2 yang dibuka serta beroperasi di Selangor, Kedah, Kelantan dan tidak ketinggalan P. Pinang? Buktikan kepada kita, ini boleh+mampu dilakukan terlebih dahulu sebelum mereka ingin meraih & mengemis simpati politik dengan ISU MANSUHKAN PTPTN? Wajib kita tuntut penjelasan daripada mereka, bila ini akan dapat dilakukan? Apakah dalam masa 1Bulan? 3Bulan? 6Bulan? Macam nilah beb? jika apa yang kita ajukan ni? kepimpinan Fuckatan Haram Bejadah gagal untuk menjawab atau memberi maklum balas especially what’s the strategic implementation time frame? maka adalah lebih elok kita sarankan je pada mahluk2 Fuckatan Haram Bejadah bertahap Dajal Gilo Celako ni supaya Zip kan seluar mereka than it’s a must for them to Shut The Hell Up! berhentilah dari menyalak  ISU MANSUHKAN PTPTN NI? dan most importantly kepimpinan Fuckatan Haram Bejadah, cukup2 lah dari terus MELIWAT MINDA ANAK2 MUDA!!

Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment