Monday, November 21, 2011

MENJELANG PRU13! APAKAH HINDRAF AKAN BERSEKUTU DENGAN FUCKATAN ATAU PILIH UNTUK LUDAH+KENCING DEKAT FUCKATAN?????

Pastinya PRU13 yang bakal menjelang adalah merupakan agenda yang teramat penting bagi setiap parti+institusi politik di negara ini.
Subject matter on whether bilakah akan berlangsung nya PRU13? setakat ini tiada siapa pun yang mempunyai concrete answer for it! Sedikit backward history pada PRU12 yang lalu, adalah menjadi satu fakta (bukan retorik+auta) bahawa pada ketika itu sokongan serta dedicated support oleh kaum India terhadap parti BN telah merudum serta merosot manakala Fuckatan Puaka Haram Bejadah yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan menerusi sekutu nya pada waktu itu (HINDRAF) telah berjaya mengelirukan minda pemikiran Indian voters serta menambah-nyemarakkan lagi rasa kebencian Indian voters terhadap institusi parti BN.  
Memang pada ketika itu tidak kita nafikan agenda provokasi yang diumpan oleh Fuckatan+HINDRAF telah berjaya mencapai matlamat+sasaran nya, tapi itu cite dulu bhai, realiti nya apakah sekarang ni HINDRAF masih setuju untuk bersekutu dengan Fuckatan? Dedicatedly this is subjective subject matter akan tetapi kalo kita teliti+perhalusi senario+situasi semasa bagaimana layanan serta keupayaan Fuckatan dalam mendepani+menjuarai isu2 masyarakat India di negara ini, berkemungkinan besaq Fuckatan Puaka Haram Bejadah yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan akan menghadapi masalah untuk settle down dengan HINDRAF as well as to face off with the Indian voters

    
Perkhabaran belakang tabir (opps! Bahaya kalo mention backside ni sebab nanti ada mahkuk yang teruja nak henjut+balun ikut pintu belakang woo!) yang Gua dengar, team HINDRAF dah mula hentak, pangkah belakang serta pertikaikan aura+kemenangan Fuckatan kerana justification HINDRAF simple je, Fuckatan menang pada pru 2008 bukan kerana mereka kuat, sebaliknya kerana swing pengundi India dari BN & di khabarkan HINDRAF menuntut Fuckatan agar menghargai jasa pengundi India thus on this dedicated basis, HINDRAF bagi amaran kat Fuckatan, kata mereka Fuckatan WAJIB bagi 15 kerusi parlimen dan 38 kerusi dun pada pru ke 13 nanti?????  
Pergh! walawey beb! belum apa2 lagi HINDRAF sudah kasi amaran sama Fuckatan, secara holistic nya memang tak mustahil perkara songsang mengangkang sebegini akan terjadi sebab Fuckatan dah terlalu sinonim dengan amalan henjut belakang+gerak kerja songsang, vice versa HINDRAF juga adalah salah 1 entiti yang tidak pernah menampakkan direction + roadmap yang betul2 telus dalam mendepani+menjurai permasalahan masyarakat kaum India jadi sama2 lah kita tunggu episod seterusnya whether apakah HINDRAF AKAN BERSEKUTU DENGAN FUCKATAN ATAU PILIH UNTUK LUDAH+KENCING DEKAT FUCKATAN????? 


Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.


No comments:

Post a Comment