Friday, November 4, 2011

PENDIRIAN DAP TERHADAP ISU PPSMI IBARAT TERLEBIH STIM+MERAPU TAPI FINALLY PANCUT AWAL!!

Walawey! Gua dengar kepimpinan DAP dah mulakan aksi lakonan Opera murahan mereka dengan mewarwarkan serta mendesak agar diadakan semula PPSMI dengan mengguna-pakai kaedah sistem lama.
Fuyo! Gua rasa beb, kepimpinan Fuckatan Puaka yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan ni berkemungkinan besar mengalami sindrom “critical short thinking disease" yang pada akhirnya akan menyumbang+menjadikan kepimpinan serta balaci pencacai Fuckatan Puaka ni semua species double trouble mentally retarded. My strategic & dedicated arguments simple je beb! Dulu bukan ke kepimpinan+balaci pencacai Fuckatan Puaka yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan ni yang terlebih politik+sensasi+mengapi-apikan isu PPSMI ni? Dulu bukan ke kepimpinan+balaci pencacai Fuckatan Puaka yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan ni yang terlebih lalok tahap menyalak buat demo di jalanan mengapi-apikan isu PPSMI ni? 

  
Apa kejadah sekarang ni secara gelojoh+pelahap, tetiba pulok kepimpinan DAP mewarwarkan serta mendesak agar diadakan semula PPSMI dengan mengguna-pakai kaedah sistem lama? Dalam meneliti serta memperhalusi isu ni, wajib voters + rakyat unlock your mindset secara berhati-hati dan cuba lontarkan pertanyaan apakah DAP benaq2 ikhlas dalam isu PPSMI ni? Atau pun ini semua hanyalah 1 lagi retorik, Rekayasa Songsang Mengangkang serta damn cheap political diversion approach game plan by DAP? Apa mau hairan beb? bila PRU13 bakal menjelang pelbagai perkara2 yang songsang serta aktiviti tahap Paranormal yang rela dilakukan oleh spesis2 Fuckatan Puaka yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan ni bagi mengemis simpati undi!     
Golden advised + rumusan Gua secara berstrategik simple je beb! Kalo beginilah tahap+kualiiti daya pemikiran kepimpinan Fuckatan Puaka yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan ni, which is gaya pemikiran yang tak konsisten (kejap nak, kejap tak nak, suka2 fronting kan bantahan & pi menyalak di jalanan), cuba pikiaq apa akan terjadi kepada Agama, Bangsa & Keharmonian Negara kalo spesis macam ni dapat memegang tampuk kuasa kepimpinan peringkat pusat? Apakah kita rela species double trouble mentally retarded seperti ini membentuk, menggubal serta mengaplikasi kan dasar, polisi, vision & roadmap negara Malaysia yang amat2 kita cintai ini?


Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.


No comments:

Post a Comment