Friday, March 16, 2012

DAP OVER KEPOCHI ISU LYNAS! JADI WAJIB UMNO/BN & PCM ATTACK+WHACK DAP ON ISU KILANG SOLAR DI BATU KAWAN!!

Generally semua orang sudah sedia maklum Opposition amnya DAP adalah antara pihak yang terlebih kepochi dalam mempolitikan & sensationalized isu LYNAS malah at certain point kelakuan pemimpin2 DAP tidak ubah seperti mereka adalah Prof Serba Tau?    
Yang terkini lagi sensasi! satu pendedahan telah diletupkan berkaitan dengan isu Kilang Solar yang dikatakan telah beroperasi di kawasan Batu Kawan P. Pinang (negeri yang diperintah oleh DAP)? but as usual guys! DAP dengan sikap selamba haram bejadah mereka telah membuat penafian, apa nak hairan beb! opposition ni kan pakar dalam spin off & political diversion approach

My dedicated blog posting entry kali ini ingin memperhalusi+meneliti sejauh manakah pihak UMNO/BN or perhaps rakan2 dari parti PCM telah melakukan asakan serta desakan terhadap kepimpinan DAP P. Pinang or so called in another words turn the table against DAP Penang dalam isu KILANG SOLAR DI BATU KAWAN ni? The best possible approach bila kita menentang regime seperti DAP ni, kita wajib bersikap extremely aggressive, UMNO/BN or perhaps rakan2 dari parti PCM harus tidak memberi ruang pada regime DAP! consistently kena attack + whack kepimpinan DAP P. Pinang, no mercy beb!
     
Kalau isu LYNAS, siang & malam opposition sensasikannya especially using new media, pentas ceramah & gerakan protes membantah LYNAS, so kenapa+mengapa dalam isu KILANG SOLAR DI BATU KAWAN ni? pihak UMNO/BN or perhaps rakan2 dari parti PCM mesti berlembut or kurang bersuara? Slogan2 seperti Save Penang, Save Batu Kawan yang nampaknya telah dimulakan oleh rakan2 dari parti PCM wajib disambut dengan lebih aggressive oleh ahli2 UMNO P. Pinang, MCA P. Pinang, MIC P. Pinang, Gerakan P. Pinang & the rest of BN components party. If opposition attack LYNAS gua media baru than sudah sampai masanya pihak BN mempertanggungjawabkan pejuang2 siber mereka untuk lanyak+herdik regime DAP on ISU KILANG SOLAR DI BATU KAWAN ni? If opposition meraih publisiti murahan politik semasa pentas ceramah dengan menyerang isu LYNAS than pihak BN patutnya dah ambil peluang untuk masuk ke gear 3 dan lanyak+herdik regime DAP di pentas2 ceramah on ISU KILANG SOLAR DI BATU KAWAN ni? If Opposition mengadakan gerakan protes & berkumpul beramai-ramai sebagai tanda membantah LYNAS, than pihak BN sepatutnya sudah merangka suatu tarikh keramat untuk mengadakan suatu bantahan secara aman dihadapan pejabat CM Penang on ISU KILANG SOLAR DI BATU KAWAN ni? Kalau semasa protes membantah LYNAS opposition berjaya mengumpulkan seramai 10ribu orang sebagai contoh, BN wajib mengumpulkan sekurang-kurangnya 50ribu orang atau lebih lagi dalam bantahan secara aman dihadapan pejabat CM Penang on ISU KILANG SOLAR DI BATU KAWAN ni? Generally kita semua maklum regime DAP terkenal dengan sikap arrogant atau langsi mereka so kita sebenarnya nak test power sejauh mana langsi nya regime DAP ni bila ratusan ribu orang membantah+mengepung pejabat CM Penang? Adakah mereka akan face off dengan crowd atau penyakit sawan gagap akan mula menyerang mereka? Last but not least, kita harap kepimpinan BN Penang akan dapat merangka sesuatu & tidak membiarkan regime DAP Penang bebas melakukan apa sahaja.
  
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

1 comment:

  1. Fuckatan Pembangkang pandai tuding jari kat orang lain aje! Sendiri punya hal buat tak tau! biaDAP!

    ReplyDelete