Sunday, August 28, 2011

PENDEDAHAN MP PAS DALAM ISU LYNAS – NAMPAK SANGAT PAS EXTREMELY PROMOTED PEMBOHONGAN!!

Suatu perkara yang memang tidak dapat dinafikan adalah auta & rekayasa songsang mengangkang sama sekali tidak akan dapat mengalahkan fakta+asas sahih, “yang salah pasti akan terlondeh+terburai & kantoi akhirnya”.  
Ini lah yang sedang melanda barisan kepimpinan+badigol balaci pencacai PR, situasi+senario semasa semakin memperlihatkan fitnah jahat, auta kelentong, spin off, political diversion approach serta rekayasa songsang mengangkang yang mereka garap dengan tujuan untuk memburukkan+menjatuhkan kredibiliti kerajaan BN semakin menjerat diri mereka sendiri.  
Yang terkini lagi sensasi adalah fakta mengenai kilang kimia Lynas di Gebeng, Kuantan yang sebelum ini semua pihak pun tahu bangaimana ahli Parlimen Kuantan Fuziah Salleh, begitu aktif+teruja mempertikaikan isu Lynas however segala-galanya terbongkar so called terpalit kemuka Fuziah sendiri melalui pendedahan 2 saintis nuklear negara yang juga orang kuat PAS!

My dedicated blog posting entry kali ni, ingin meneliti+memperhalusi statement from Dr Che Rosli Che Mat, Saintis Nuklear/Ahli Parlimen PAS Hulu Langat, Selangor yang berkata “Yang membawa isu ni PKR. Jadi saya bersabar lama dan saya pernah dapat warning daripada Penerangan PAS mengatakan YB jangan buat komen apa-apa. Saya terima. Saya tidak bercakap. Tapi tidak adil. Mereka buat komen setiap keluaran Harakah dengan bahasa yang kita kurang senang lah” Kalo kita analyze secara tersurat+mendalam statement from Dr Che Rosli Che Mat, which issaya pernah dapat warning daripada Penerangan PAS mengatakan YB jangan buat komen apa-apa”! maka wajib voters & kesemua rakyat yang pernah menghadiahkan undi2 buat parti PAS, unlock their mindset serta tanya diri masing2 apakah PAS ini sebuah parti politik yang EXTREMELY PROMOTED PEMBOHONGAN? Apakah PAS ini sebuah parti politik yang begitu gila kuasa kepimpinan hingga rela menutup mulut dari mengetengahkan fakta sahih?

Bhai, pesanan keramat + golden advised gua buat mereka2 yang pernah menghadiahkan undi2 buat parti PAS so called pernah membenarkan minda mereka diliwat secara songsang mengangkang oleh parti PAS pada PRU12, analyze wisely about it, teliti+perhalusi semula decision yang kauorang pernah buat sebelum ini, buatlah pilihan yang cukup tepat pada PRU13 nanti kerana kuasa multak sebagai pengungi ada di tangan kita jadi jangan lah kita simply mensia-siakannya!!

Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment