Sunday, November 6, 2011

BILA 3 PAK HAJI CITE PASAL AMALAN SONGSANG+DOUBLE STANDARD FUCKATAN HARAM BEJADAH!!

Recently beb! Gua lepak sambil sembang2 santai dengan 3 orang Pak Haji dekat area section 9, Shah Alam, antara one of our topic of discussion adalah amalan kroni+perlakuan songsang serta sikap double standard yang secara extreme diamal kan oleh kepimpinan Fuckatan di negeri Selangor. 


Walawey beb! Gua memang terperanjat bila Haji Samion, Haji Mohsin dan Haji Karim (noted: ni semua adalah nama sebenaq beb!) bukak cite pasal bagaimana gampang lahanat nya sikap pihak kepimpinan Fuckatan Haram Bejadah (negeri Selangor) yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan dalam merencanakan & mengurus-tadbir allocation atau pembahagian kerja2 projek especially for class F & class E contractor (mainly referring to small to mid size maintenance job).  
Pak Haji Samion adalah individu yang paling banyak reveal dekat Gua beb, dimana recently syarikat beliau telah dipanggil untuk turut serta dalam 1 mesyuarat yang mana salah 1 agenda mesyuarat tersebut adalah untuk proses allocation serta pembahagian kerja2 projek especially for class F & class E contractor (mainly referring to small to mid size maintenance job). Menurut Pak Haji Samion beb, dalam mesyuarat tersebut secara extreme + terang-terangan kepimpinan Fuckatan Haram Bejadah (negeri Selangor) yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan dengan lantang telah mengeluarkan strategic instruction agar mana2 syarikat yang dimiliki oleh orang2 UMNO/BN mesti di block terus dari dianugerahkan projek2 sebegini! Strategic instruction juga dikeluarkan agar mana2 syarikat yang dimiliki oleh individu2 penyokong2 UMNO/BN mesti di block terus dari dianugerahkan projek2 sebegini!

   
Kalo amalan sebegini, begitu kuat + extreme diterapkan oleh kepimpinan Fuckatan Haram Bejadah yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan maka voters + rakyat wajib unlock their mindset serta pikiaq semula? Kalo dulu taiko2 Fuckatan Haram Bejadah kuat menyalak+melalak mengatakan bahawa UMNO/BN itu korup, tidak telus, tidak amanah, zero integrity value, mendahulukan kroni & double standard attitude! jadi apakah dengan perlakuan dan AMALAN SONGSANG+DOUBLE STANDARD YANG DIGUNA-PAKAI FUCKATAN HARAM BEJADAH” depa jauh terlebih telus? jauh terlebih adil+terbuka compared to UMNO/BN? jauh terlebih bermoral+berintegriti? At the best possible mechanism, kalo taiko2 Fuckatan Haram Bejadah pandai sangat menyalak+melalak serta tuding jari dekat kepimpinan UMNO/BN jadi seharusnya depa perlu tampilkan imej + approach yang dapat terjemahkan apa yang depa warwarkan bukan hanya sekadar retorik murahan+aspirasi cakap tak serupa bikin?

  
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

1 comment:

  1. Perkara begini sememang berlaku dan ini jelas membuktikan Fuckatan Haram Bejadah mgamalkan dasar double-standard..dlm ertikata yg sama ramai kontraktor bumi pasti tidak akan mendapat sebarang pkerjaan! Jelas Fuckatan X amalkan ketelusan dlm soal ini! SAY HELL TO FUCKATAN BLOODYFOOL.!!!

    ReplyDelete