Monday, November 7, 2011

FUCKATAN LAHANAT KATA KALO DAPAT KUASA MEMERINTAH BILANGAN KAIKITANGAN AWAM AKAN DIKURANGKAN – MELAYU KENA CEPAT BERSATU!!

Walawey beb! selagi lagi kalo kita teliti+perhalusi Fuckatan Haram Bejadah yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan dengan sengaja mengutarakan kenyataan berbaur provokasi + sarcastic bila mana depa melontarkan statement bahawa “Kalau Pakatan memerintah bilangan kakitangan awam akan dikurangkan seperti yang dilakukan di China”!! 

  
My dedicated blog posting entry kali ni bukan nak mengulas on kebiadapan & perlakuan kurang ajaq serta arrogant attitude Fuckatan Haram Bejadah yang sememangnya haram + failed untuk didaftarkan ni tapi lebih kepada untuk menyeru serta mengajak Malay voters untuk unlock our mindset, perhalusi & membuat pertimbangan dengan daya pemikiran yang neutral!
Ayuh Malay voters, jangan sesekali berlengah lagi, cuba unlock your mindset secara neutral dan tanya diri masing2? Siapakah majoriti penjawat kakitangan awam di negara ini? Fakta+asas sahih nya sudah tentulah kaum Bumiputera (strategic facts which cannot spin off at all)! Next golden question, kalo sekiranya Fuckatan Puaka Haram Bejadah berjaya meneruskan + activate kan perancangan untuk mengurangkan bilangan kakitangan awam seperti apa yang dilakukan di China, cuba unlock your mindset secara neutral dan tanya diri masing2? Majoriti kaum manakah yang akan berdepan dengan cabaran retrenchment + jobless? Fakta+asas sahih nya sudah tentulah kaum Bumiputera (strategic facts which cannot spin off at all)! 

  
Gua punya golden advised simple je beb! whether akan berlaku atau pun tidak masalah penjawat kakitangan awam kaum Bumiputera akan berdepan dengan cabaran retrenchment + jobless is another issue however 1 lagi isu yang lebih complex + mission critical yang wajib diberi keutamaan adalah faktor titik penyatuan+permuafakatan diantara kita semua orang2 Melayu? Come on bhai! lets unlock our mindset, kenapa Fuckatan Puaka Haram Bejadah especially bloody damn bastard DAP begitu lantang bersikap arrogant dengan kita kaum Bumiputera? Kita jangan hipokrit+menipu diri kita sendiri bhai? Kebiadapan+kegampangan DAP terhadap kaum Bumiputera adalah kerana dikalangan kita sesama orang2 Melayu tidak kuat bersatu & jalinan permuafakatan semakin hari semakin longgar! Melayu PKR & Melayu PAS yang pelahap+gelojoh tahap gilo celako jual+lacurkan martabat bangsa sendiri tak payah kita hiraukan lagi (spesis yang minda depa sudah diliwat ni patut kasi hukum public shooting je), yang patut kita figure out kan adalah bila lagi akan bermula secara extreme titik penyatuan+permuafakatan diantara kita semua orang2 Melayu amnya? Come on bhai! kita kaum Bumiputera adalah dominant, kalo kita bersatu, bermuafakat serta ikatan silaturahim diantara sesama kita mantop, Gua pasti bloody damn bastard DAP terkucil+pancut awal woo! 1 kali bloody damn bastard DAP langsi sama kita, bila kita bersatu dan bermuafakat, senang2 je kita boleh ludah+terajang depa 69 kali beb!

  
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.




1 comment:

  1. kepada pjawat awam yg makan gaji kerajaan tapi menyokong Fackatan..pikirla sendiri maw ingat..!!!

    ReplyDelete