Tuesday, November 22, 2011

PRU13 BAKAL MENJELMA – APAKAH UNGKAPAN “BUDAK TINGKAT 4” MASIH WUJUD DALAM SENARIO POLITIK NEGARA?????

Bahang PRU13 serta persiapan pertempuran di alam medan Cyber semakin hari semakin terasa lava kehangatan nya. Bermula dengan himpunan penulis2 Maya dan kemudian di ikuti  yang terkini lagi sensasi adalah Konvensyen Media Sosial Malaysia.


My dedicated blog posting entry kali ni bukan nak cite atau mengolah pasal persediaan atau persiapan pertempuran di alam medan Cyber oleh pejuang2 Cyber pro UMNO/BN however strategically Gua nak fokus tentang 1 perkara which isUNGKAPAN “BUDAK TINGKAT 4” atau “Level 4 Boys”! Gua percaya semua pihak pernah dengaq atau sinonim dengan ungkapan yang Gua nyatakan diatas so Gua rasa tak perlulah Gua terlebih drill-down on the subject matter apa itu “BUDAK TINGKAT 4” atau “Level 4 Boys”? Tak sure pulok Gua wujud ke “BUDAK TINGKAT 13” (hehehe J Friday the 13th tu)? dan apakah wujud pulok “BUDAK TINGKAT 69” (huhuhu J step 69 tuuuuu)?


Soalan lazim or golden question yang patut kita lontarkan adalah APAKAH UNGKAPAN “BUDAK TINGKAT 4” MASIH WUJUD DALAM SENARIO POLITIK NEGARA????? Bagi Gua simple je bhai, persoalan ini adalah very subjective subject matter akan tetapi impak nya sangat2 mendalam terhadap senario+situasi semasa politik arus-perdana Tanahair! PRU12 yang lalu, BN telah merasai tamparan tsunami politik dan kalo tidak diteliti+diperhalusi dengan sebaiknya tidak mustahil BN boleh merasa tamparan tsunami politik atau mungkin pada PRU13 nanti 1 libasan gulung yang lebih tajam akan menanti UMNO/BN?
Zaman dah berubah, pace + chronology politics juga telah pantas berubah, pertimbangan, penilaian serta pemantauwan voters + rakyat juga sudah jauh berubah jadi kenapa perlu wujudnya “BUDAK TINGKAT 4” DALAM SENARIO POLITIK NEGARA????? Apa relevant + significant + synonym nya “BUDAK TINGKAT 4” DALAM SENARIO POLITIK NEGARA????? Generally semua jawapan pada persoalan yang kita lontarkan ini ada dalam poket barisan kepimpinan tertinggi negara, the best possible mechanism they should take out the answer, view + analyze it and finally activated what so ever best possible decision for the sake of people & our country. My dedicated conclusion simple je beb, kalo sekiranya“BUDAK TINGKAT 4” terbukti telah menjadi “duri dalam daging” atau “gunting dalam lipatan” dalam wadah perjuangan parti Keramat UMNO/BN than barisan kepimpinan tertinggi negara kena activate drastic action plan sebelum UMNO/BN sekali lagi akan merasa tamparan tsunami politik atau mungkin pada PRU13 nanti 1 libasan gulung yang lebih tajam!!


Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

1 comment:

  1. Tidak dapat dinafikan sama sekali mmg wujud "Budak Tingkat 4" dlm scenario politik negara..Wa X mau ulas bebanyak..paham2 aja la apa mkne budak tingkat 4..ADIOS!!! SELAMATKAN MALAYSIA DARIPADA JAHANAM DI TANGAN fACKATAN HARAMBEJADAH!!!

    ReplyDelete