Wednesday, November 23, 2011

TERUJA DENGAN KONVENSYEN MEDIA SOSIAL MALAYSIA – JGN PULOK BN TERTIDO BERDENGKUR!!

Lately ni memang tak dapat dinafikan initiative serta kesungguhan pihak Kerajaan BN dalam mendekati, strategically emphasize dan indirectly mengangkat martabat aspirasi media baru or social media


Bermula dengan program himpunan penulis2 Maya & yang terkini lagi sensasi adalah “KONVENSYEN MEDIA SOSIAL MALAYSIA”, at the best possible level semua ini memang menampakkan kesungguhan pihak Kerajaan BN untuk sedaya upaya memahami perjuangan aspirasi di laman media baru or social media. Di kesempatan ini jugak Gua nak panjangkan ucapan tahniah + well done buat penganjur “KONVENSYEN MEDIA SOSIAL MALAYSIA” diatas kejayaan penganjuran konvensyen tersebut.    
My dedicated blog posting entry kali ni bukan nak cite or drill down more details on “KONVENSYEN MEDIA SOSIAL MALAYSIA” tapi Gua nak kita semua unlock our mindset, cuba teliti + perhalusi apakah next way forward + direction kita selepas ini, umumnya sebelum PRU13 berlangsung?

  
Perkhabaran yang Gua dengaq, in the region of of 2,000 penggiat2 media baru telah menghadirkan diri di “KONVENSYEN MEDIA SOSIAL MALAYSIA” (sebilangan besaq nya pun adalah rakan2 online twitter Gua jugak), turut dikhabarkan majority golongan2 penggiat2 media baru juga mantap berdiri di belakang wadah perjuangan BN, the golden question? Apakah ini indikator UMNO/BN sudah benaq2 secara total in control menakluk aspirasi laman media baru or social media serta peperangan di medan Cyber? Gua tak nafikan kejayaan “KONVENSYEN MEDIA SOSIAL MALAYSIA” memang patut di banggakan but at the same time Gua jugak benaq2 berharap dengan kejayaan tersebut serta warm welcome by majority golongan2 penggiat2 media baru yang mantap berdiri di belakang wadah perjuangan BN, most importantly JGN LAH PULOK BN SAMPAI TERTIDO BERDENGKUR!
My strategic + dedicated conclusion simple je beb, semua yang kita nyatakan di atas takkan ada makna nya kalo barisan kepimpinan+ahli2 parti BN tidak langsung mesra alam dengan aspirasi laman media baru or social media? (some of them acct twitter pun takdaq woo! Segelintir pulok hanya gunakan acct facebook untuk update aktiviti2 santai+diari perjalanan harian depa je woo!) Semua yang kita nyatakan di atas takkan ada makna nya kalo masih berlaku pergeseran+perselisihan pendapat di antara jaguh2 or taiko2 penggiat & pengamal media2 baru or social media pro BN? Semua yang kita nyatakan di atas takkan ada makna nya kalo titik penyatuan+permuafakatan di antara pemimpin sesama pemimpin dalam UMNO/BN serta penggiat & pengamal media2 baru or social media pro BN gagal untuk di realisasikan, bhai! kalo basic fundamentals which penyatuan+permuafakatan pun masih gagal digarap than takyah lah nak gah cite on aspirasi laman media baru or social media serta peperangan di medan Cyber! Isu ni kena kita perhalusi secara gentle + face off the reality, jangan sesekali kita bersikap hipokrit atau menipu diri kita sendiri!!   
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.


1 comment:

  1. Wa mulakan dgn ucapan tahniah pada kerajaan BN yg sudah sedar kepentingan para bloggers pro BN.Apa gunanya kita punyai 2000 org "New Army" Wa harap sgt pepecahan dikalangan bloggers yg terbahagi kpd beberapa puak amat menyedihkan semua..dapat diselesai..Jgn biarkan merebak hingga menjadi barah..Kamon BERSATU weyyy PRU13 dah makin dekat..

    ReplyDelete