Saturday, December 25, 2010

KENAPA PAKATAN HARAM BEJADAH AKAN TERKUBUR & JATUH TERKANGKANG PADA PRU13 NANTI?

Semakin hari team pakatan munafik songsang bejadah nampaknya semakin panas punggung dan bagi brother Anwar bin ibrahim (BABI) bukan hanya punggung tapi boleh sampai tahap panas kepala takuk kerana impian & angan2 mereka untuk menawan Putrajaya serta membentuk pakatan kerajaan persekutuan yang baru pada PRU13 nanti hanya tinggal khayalan songsang mengangkang & horror dream yang sentiasa akan menghantui minda gampang keparat mereka.
Umum pun amat mengetahui kemenangan pakatan bangsat bejadah yang tidak diduga sama sekali pada PRU12 yang lalu serta setback or pukulan tsunami politik yang diterima oleh BN bukanlah merupakan indicator utama yang boleh membuktikan puak2 pakatan bejadah ini kuat, berkarisma dan diterima 100% oleh rakyat, ini semua terjadi hnaya kerana undi2 protes terhadap pihak BN especially terhdap sesetengah calon2 UMNO malah yang lebih sial lagi kemenangan pakatan bangsat bejadah turut disumbang menerusi tindakan sabotaj oleh orang2 BN / UMNO sendiri terhdap sesetengah calon2 yang mewakili pihak BN / UMNO ketika itu. Tapi itu semua perkara yang sudah berlalu & dalam dunia pentas politik arus perdana or mainstream politics pace dan putaranya sangat cepat berlaku dan kini realitinya pakatan haram bejadah sudah semakin terjerat dengan political games setting mereka sendiri & mereka pasti akan jatuh terkangkang. Soalan cepu emasnya, mengapa perkara ini terjadi?
  1. Aspirasi tomahan palsu serta fitnah melampau menjadi salah satu senjata pakatan haram bejadah menyerang & melumpuhkan kredibiliti BN – Formula & pengiraannya simple je beb, walaupun tidak semua tapi sebahagian rakyat terpengaruh & percaya dengan aspirasi tomahan palsu serta fitnah melampau ini namun setelah hampir lebih 2 tahun memegang tapuk kuasa kepimpinan dibeberapa buah negeri rakyat kini telah sedar & membuka minda pemikiran lantas dapat membuat penilaian siapa yang lebih corrupt BN atau pakatan haram bejadah? Siapa yang lebih gila kuasa kepimpinan BN atau pakatan haram bejadah? Siapa yang lebih berjiwa rakat dan mengamalkan aspirasi connected with the people BN atau pakatan haram bejadah?

  1. Amalan aspirasi permainan politik yang berasakan sentiment api perkauman kaum menjadi salah satu senjata pakatan haram bejadah memporak-perandakan semangat setia kawan yang dipupuk oleh BN - Formula & pengiraannya juga simple je beb, walaupun percaturan ini hampir berjaya mencapai matlamatnya namun diatas kerja keras & kebijaksanaan PM menggarap aspirasi konsep 1 Malaysia, setelah hampir lebih 2 tahun dihidangkan dengan sentiment api perkauman kaum, rakyat berbilang bangsa kini telah membuka minda pemikiran dan lebih memahami & menjiwai aspirasi konsep 1 Malaysia. Faktanya ringkas je beb, apa akan jadi pada pakatan haram bejadah bila pengundi2 kaum India tidak lagi berminat memangkah calon2 mereka setelah merasa kaum mereka ditipu secara bulat2? Apa akan jadi pada brother Anwar bin ibrahim (BABI) & PKR bila sebahagian pengundi2 kaum Cina bersikap berkecuali, mula bersikap dingin tidak lagi berminat memangkah calon2 PKR? Mereka mungkin tidak juga berselera memilih MCA or Gerakan tapi PKR jangan lupa tentang Zaid Ibrahim & partinya yang tidak mustahil menjadi best possible alternative buat sebahagian pengundi2 kaum Cina!

  1. Amalan permainan provokasi politik & aspirasi auta melampau menjadi salah satu senjata pakatan haram bejadah menyerang & melumpuhkan kredibiliti BN – Formula & pengiraannya paling simple beb, setiap inci tindak-tanduk serta movement kita kalau ianya berpaksikan pada auta & bukannya berteraskan pada fakta yang kemudiannya disokong oleh strong proof of evidence kita pasti akan terperangkap & kantoi. Rakyat kini telah sedar & membuka minda pemikiran lantas dapat membuat penilaian siapa raja putar belit or spin off story sebenarnya? Pak Sheikh Anwar (kononnya) kantoi secara “red handed” dengan autanya mengenai isu 16 September, isu APCO dan pelbagai isu2 lain lagi!

  1. Aspirasi Keterbukaan & pengaruh perang “Media Baru” menjadi salah satu senjata pakatan haram bejadah menyerang & melumpuhkan kredibiliti BN - Formula & pengiraannya tidak complex mana pun agak simple juga beb, tidak dinafikan selain aspirasi permainan politik yang berasakan sentiment api perkauman kaum, kemenangan pakatan bangsat bejadah yang tidak diduga sama sekali pada PRU12 yang lalu banyak didokong & di support by bloger2  atau balaci2 media baru yang minda pemikiran mereka telah ditarbiah dengan fahaman munafik songsang mengangkang. Pada waktu & ketika itu percaturan ini berjaya mencapai matlamatnya walaupun tidak semua tapi sebahagian rakyat terpengaruh & percaya dengan blog2 pro pembangkang haram bejadah yang bermaharajalela melakukan spin off story, cut & paste story & bermacam-macam teknik lagi. Itu dulu beb lebih kurang 2 tahun yang lalu dimana pada ketika itu pemimpin2 BN / UMNO masih bersikap arrogant & tidak menghargai peranan media baru tapi realitinya kini pemimpin2 BN / UMNO sudah semakin ramai yang memperlengkapkan diri mereka dengan basic fundamentals of new media or alternate media (Blog, Facebook, Twitter etc.) walaupun masih banyak ruang lagi untuk mereka memperkemaskan teknik penggunaan media baru. Kejutan or tamparan keramat yang paling hebat singgah dekat muka puak2 pakatan haram bejadah ialah fenomena bloger2 pro BN / UMNO yang cekap, pantas, gaya penulisan yang berkarisma serta brutal dalam menangkis dakyah & tomahan songsang mengangkang balaci2 bloger2 pro pakatan haram bejadah (well done gang)! Rentetan daripada senario & fenomena ini setiap inci gerak laku & tindakan pembohongan yang dilemparkan oleh pihak balaci2 bloger2 pro pakatan haram bejadah dengan gempaknya berjaya dilondehkan serta dibogelkan oleh bloger2 pro BN / UMNO (Once again well done gang)! Tangkisan & pendedahan oleh rakan2 bloger2 pro BN / UMNO and even some categorized as neutral blogger telah berjaya membuatkan rakyat sedar & membuka minda pemikiran lantas dapat membuat penilaian berdasarkan fakta & bukan auta or copy & paste statement, siapakah sebenarnya munafik pukimak gampang bejadah yang sanggup menjual maruah bangsa sendiri serta melacurkan martabat agama islam hanya kerana kerakusan personnel political interests?
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment