Sunday, January 27, 2013

DOA HANCURKAN UMNO & BN! – BALANYA SEMAKIN TERPANCUT KE MUKA OPPO!!


Kita pernah digemparkan dengan kisah bagaimana Geng-geng Taliban PAS melakukan upcara mendoakan kehancuran buat UMNO & BN? malahan apabila isu ini dibongkar serta diletupkan! pihak kepimpinan tertinggi parti PAS serta geng-geng Taliban mereka tidak sedikit pun tampil bagi membuat sebarang penafian?    
Apa yang nak Gua perhalusi serta perincikan dalam this dedicated blog posting entry adalah realiti serta senario semasa yang memperlihatkan bagaimana agenda songsang mengangkang so called upcara mendoakan kehancuran buat UMNO & BN! yang pada akhirnya balanya semakin terpancut ke muka pihak opposition sendiri?


Selepas Geng-geng Taliban PAS melakukan upcara mendoakan kehancuran buat UMNO & BN! 1 impact & setback telah berlaku antara sesama pihak opposition? ianya tak lain dan tak bukan adalah isu Kalimah Allah, realiti serta senario semasa telah memperlihatkan dengan jelas apabila isu Kalimah Allah ini dibangkit serta ditimbulkan? elemen ketidaksepakatan, ketidaksefahaman, zero pendirian etc. begitu menebal dalam diri pihak opposition. Apa taknya Beb! dalam isu Kalimah Allah ini DAP menyalahkan PAS, kepimpinan majlis Syura PAS mempertikaikan keputusan yang diumumkan oleh majlis pimpinan tertinggi PR dan terkini PKR de facto leader dengan selamba menuding jari dan menjadikan presiden PAS sebagai mangsa scapegoat atau dalam bahasa yang lebih sopan sebagai mangsa ludahan serta sembelihan beliau. Kini sudah semakin jelas Beb! pihak opposition menuju ke arah kehancuran, perpecahan dan kemusnahan? ( depan sepakat, belakang khianat)
    

Selepas Geng-geng Taliban PAS melakukan upcara mendoakan kehancuran buat UMNO & BN! 1 lagi impact & setback telah berlaku dimana bahang tempias amat kuat dirasai oleh regim DAP? realiti serta senario semasa telah memperlihatkan dengan jelas bagaimana isu pemilihan CEC – DAP telah merencatkan percaturan politik regim DAP yang selamba ini begitu kuat mencanangkan mereka adalah parti yang competent, accountable serta transparent namun proses pengiraan undi yang salah, cover line secara membabi-buta dengan menyalahkan MS EXCEL dan bantahan serta tindakan beberapa ahli yang mencabar kesahihan keputusan CEC – DAP tersebut dengan membuat laporan kepada pihak ROS pasti akan memposisikan regim DAP dalam keadaan pecah-belah, internal sabotage etc. (kalau pun still menang during PRU13? Gua percaya result nya akan mengalami penurunan)

Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon siot, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.


No comments:

Post a Comment