Thursday, January 24, 2013

NON-BUMIPUTERA TERUS MENDOMINASI AGIHAN KEKAYAAN BUMI MALAYSIA! OPPO STILL NAK KATA UMNO RASIS & TAK AMALKAN KESAMARATAAN?


Selain mengamalkan racist sentiment & religious based provocation, jika kita teliti serta perhalusi secara berstrategik? pasti kita akan perasan Fuckatan Haram Bejadah turut kerap melakukan Political Character Assassination terhadap UMNO & BN dengan melemparkan fitnah rekayasa songsang bahawa UMNO adalah parti yang rasis, taking advantages to NON-BUMIPUTERA serta tidak mengamalkan prinsip kesamarataan dalam agihan kekayaan?

My dedicated blog posting entry kali ni ingin menyentuh tentang dominasi serta senarai Malaysia Top richest individuals ( kita just focus and drill down analysis ni untuk tahun 2012 & 2013 je Beb)
   
Strategically untuk tahun 2012, simple je Beb! out of 20 Malaysia Top richest individuals? berapa ramai usahawan atau jutawan Melayu yang tersenarai? Jika kita break down komposisi kaum, kaum mana yang secara jelas mendominasi Malaysia Top richest individuals for 2012? Thus let’s unlock our mindset & tanya diri kita masing-masing? Jika UMNO adalah parti yang rasis, taking advantages to NON-BUMIPUTERA serta tidak mengamalkan prinsip kesamarataan dalam agihan kekayaan? apakah mungkin senario ini boleh berlaku? Gua percaya kita semua ada jawapan yang jelas dan sebab itu juga dalam hal ni mana kita ada dengar puak-puak regim DAP menyalak dan vocal out rasa tidak puas hati terhadap senario ini?
    

The same scenario as well as sequence did happen in Malaysia Top richest individuals for 2013, berapa ramai usahawan atau jutawan Melayu yang berjaya memasuki senarai? kaum mana yang secara jelas mendominasi Malaysia Top richest individuals for 2013? Ada ke kita dengar puak-puak regim DAP menyalak dan vocal out rasa tidak puas hati terhadap senario ini? Tapi kenapa Beb? up to date Fuckatan Haram Bejadah secara selamba kerap melakukan Political Character Assassination terhadap UMNO & BN dengan melemparkan fitnah rekayasa songsang bahawa UMNO adalah parti yang rasis, taking advantages to NON-BUMIPUTERA serta tidak mengamalkan prinsip kesamarataan dalam agihan kekayaan? My down to earth opinion, ini berlaku kerana kepimpinan UMNO banyak memberi ruang serta tidak counter balik perkara ini dengan fakta asas sahih walhal clearly all this adalah baseless allegations, parti-parti komponen BN especially MCA, GERAKAN etc. juga lebih kerap mengambil pendekatan untuk kunci mulut sahaja dari vocal out and fronting out solid facts?


Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon siot, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment