Sunday, January 20, 2013

ISU KALIMAH ALLAH – JELAS PAS PARTI YANG ZERO PENDIRIAN,ZERO INTEGRITI & ZERO PROTOKOL!!


Ramai dikalangan balaci-balaci pencacai tahap pengemis tegar fuckatan haram bejadah kerap mencanangkan bahawa UMNO dan BN semakin tertekan serta desperate bila mana PRU13 semakin hampir?

Itu kata mereka Beb! tapi realiti tidak memperlihatkan senario seperti itu! Jika kita teliti dan perhalusi secara berstrategik bukan dalam keadaan minda pemikiran yang telah diliwat secara tegar? Kita pasti dapat melihat dengan jelas bagaimana kalut tahap gelojohnya as well as how desperate fuckatan haram bejadah leadership dalam menghadapi PRU yang ke13 ini? Salah 1 indikator yang memperlihatkan kekalutan mereka adalah kepimpinan fuckatan haram bejadah sudah mula kembali bermain serta menimbulkan negative sentiment & religious based provocation, bukan sukar pun dah detect & analyze game plan depa Beb? generally Regim DAP akan timbulkan isu than geng-geng Taliban PAS akan cuba untuk tunjuk jaguh, at a later stage PKR pula akan masuk line & try to show off their capability sebagai problem solver atau pihak yang mampu mengilhamkan best possible solution & finally kebiasaannya geng-geng Taliban PAS akan tunduk melutut & bersetuju demi mengemis pujian dari DAP & PKR!!


Yang terkini lagi sensasi adalah ISU KALIMAH ALLAH  - yang secara selamba telah ditimbulkan oleh Regim DAP! dalam isu ini dengan jelas kita dapat melihat bagaimana direction & roadmap parti PAS? The answer is very clear & simple Beb – PAS ADALAH PARTI YANG ZERO PENDIRIAN, ZERO INTEGRITI & ZERO PROTOKOL!!  Gua ada dedicated justification to support the above statement Beb?
   

Why dedicatedly kita wajib position kan PAS as PARTI YANG ZERO PENDIRIAN? My dedicated justification simple je Beb! dalam isu ni serta beberapa lagi isu-isu lain, PAS secara selamba kerap menyatakan persetujuan kemudian setelah pening menerima asakkan dari pelbagai pihak? PAS akan tarik handbrake pula, adakan mesyuarat tergempar than buat U-Turn & kemudian buat pula kenyatan tidak bersetuju pula?


Why dedicatedly kita wajib position kan PAS as PARTI ZERO INTEGRITI? My dedicated justification simple je Beb! Trust, respect & integrity value is earned and once U screw up, rest assured U gone forever! Sikap kepimpinan PAS yang over stim dalam mengemis pujian dari DAP & PKR serta kalut menukar opinion & decision berdasarkan kepentingan politik sangat-sangat jelas tidak menterjemahkan integriti PAS!!


Why dedicatedly kita wajib position kan PAS as PARTI ZERO PROTOKOL? My dedicated justification simple je Beb! dalam isu Kalimah Allah ni, presiden PAS telah tampil secara rasmi bersama-sama dengan wakil DAP & ketua umum PKR semasa mesyuarat majlis pimpinan PR dan telah menyatakan persetujuan PAS dalam isu Kalimah Allah, at a later stage tindakan ini telah disanggah oleh timbalan mursyidul am PAS yang dengan jelas telah mengatakan isu Kalimah Allah ini masih belum dibincang atau sebarang keputusan mengenai perkara tersebut masih belum diputuskan secara rasmi oleh majlis syura PAS? Generally PAS memposisikan majlis syura adalah the highest center of decision making? jadi dimana protokol yang PAS amalkan dan guna-pakai bila mana presiden PAS dengan selamba melanggar serta mengenepikan fungsi & peranan majlis syura dalam membuat sesuatu important and critical decision?


Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment