Wednesday, January 30, 2013

OPPO OVER KEPOCHI DENGAN RCI! ISU CHINADOLL+HUTANG TALAM ADA BERANI REQUEST RCI?


Fitnah rekayasa songsang, spin original facts, divert issue and scapegoat other parties’ adalah umpama makanan ruji serta amalan rutin harian kepimpinan dan balaci-balaci pencacai fuckatan haram bejadah?

Manakala isu-isu seperti kedudukan Malaysia yang mengalami defisit kewangan, risiko negara akan menjadi bankrap, UMNO & BN pemangkin rasuah, Malaysia negara yang tidak selamat etc. adalah antara political  character assassination yang gelojoh diguna pakai pihak opposition dalam meliwat minda pemikiran voters & rakyat dengan tujuan memposisikan ketidakupayaan dan kepincangan pentadbiran kerajaan BN.
  
Kelicikan pihak opposition dalam menjual ayat-ayat auta pembohongan memang amat mengerikan! Apa taknya Beb, depa ni kan 1st class political beggar, teori ini dapat kita perkukuhkan lagi bila kita strategically analyzed kenapa pihak opposition begitu over kepochi dan extra stim dengan Suruhanjaya Siasatan Diraja atau RCI? Generally apa yang pihak opposition carutkan which is RCI – bertujuan mencari ketelusan dan keadilan hanyalah ayat-ayat auta pembohongan je Beb! demi mengemis cheap political publicity? Tujuan utamanya hanyalah ingin memerangkap  pihak kerajaan BN, sebab itu dalam isu Teoh Beng Hock & illegal immigrants di Sabah, pihak opposition menyalak tahap lidah terjelir mahukan RCI inquiry dengan harapan dapat memerangkap pihak kerajaan BN! tapi kebijaksanaan YAB PM telah dengan selamba checkmate kebebalan pihak opposition?
   


Isu Teoh Beng Hock RCI inquiry successfully done! Isu illegal immigrants di Sabah RCI inquiry ongoing, (malahan mantap PM Tun M juga telah memberikan kesediaan beliau untuk dipanggil menjadi saksi jika sekiranya diperlukan! sebab tu opposition dah mula sawan kepanasan Beb) Basic fundamental simple je Beb! jika sahih apa yang pihak opposition carutkan which is RCI – bertujuan mencari ketelusan dan keadilan? Let’s unlock our mindset & tanya diri kita masing-masing? Dalam isu video clip CHINADOLL yang melibatkan aksi-aksi balun depan serta henjut belakang oleh PKR de facto leader! kenapa pihak opposition hanya kunci mulut dan tidak over kepochi serta extra stim untuk demand for RCI inquiry walhal pihak opposition menyalak tahap lidah terjelir mengatakan RCI – bertujuan mencari ketelusan dan keadilan? Kalau betul opposition Walk the talk! Why not nominate Wan Jejah, N Izzah, lawyer Wilcha dan Unker yang terlebih nyanyok sebagai antara panel dalam Suruhanjaya Siasatan Diraja atau RCI inquiry tersebut? Apa macam! Ada berani ke? Kalau betul opposition Walk the talk! & cakap serupa bikin, ada berani ke activate the same sequence of protocol seperti di atas untuk isu hutang TALAM yang mana kerajaan PR Selangor di khabarkan telah melakukan transaksi overpaid?






Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon siot, gampang keparat, badigol bangsat & puaka haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment