Saturday, May 14, 2011

BLOGGER KENA BERETIKA – JANGAN JADI BLOGGER YANG HENJUT LUBANG BELAKANG& BALUN LUBANG DEPAN!!

Pertempuran serta peperangan alternate medias or di laman media baru sememangnya sudah mencapai tahap yang boleh kita klasifikasikan sebagai dedicated mission critical.
Serangan serta percaturan agenda politik yang digarap menerusi aspirasi laman media baru sememangnya memberi impak serta penangan keramat baik buat blogger2 pro pakatan big bloody fucking bastard mahupun blogger2 pro kerajaan BN/UMNO.  
Walau bagaimanapun dalam kerancakkan mewacana serta mengatur agenda politik yang digarap menerusi aspirasi laman media baru, whether blogger2 pro pakatan big bloody fucking bastard mahupun blogger2 pro kerajaan BN/UMNO kena always back to basic fundamental rules of thumb which is BLOGGER JUGA WAJIB MENERAPKAN AMALAN BERETIKA SEMASA AKTIF BERBLOG!!
Amalan beretika semasa aktif berblog yang dimaksudkan disini adalah setiap hasil penulisan or every single of blog entry posting mestilah strictly based on strong fact of evidence dan bukannya sengaja menjual ayat2 auta pembohongan. Bahasa yang kasar+kesat yang digunakan dalam blog entry posting adalah hak privasi individu penulis laman2 blog terbabit so pada mana2 individu yang browse the blog posting simple je beb if your guys don’t like it so just leave it & ignore it akan tetapi penulisan or every single of blog entry posting yang menggunakan nila2 serta tatasusila bahasa yang murni sekali pun jika intipati or content of the blog entry posting sengaja digarap dengan ayat2 auta pembohongan secara extreme itu lagi jauh gampang bejadah+munafik pukimak beb?????    
Recently kita dikejutkan dengan 1 pendedahan+letupan oleh seorang blogger yang dikatakan pro BN/UMNO yang menyentuh isu mengenai gerakan halus oleh DAP serta pihak gereja2+paderi2 Kristian????? Pendedahan itu terus menjadi mendidih tahap panas berapi dan isu ni sekarang telah sampai ke tahap penyiasatan pihak PDRM, apa yang kita harapkan adalah supaya at the best possible level pihak PDRM dapat merungkai serta solve this dedicated case secara telus, terperinci & comprehensive. Pendedahan+letupan oleh seorang blogger yang dikatakan pro BN/UMNO ni juga telah mengundang+mencetuskan perang laman media baru diantara si blogger terbabit dengan beberapa pihak yang lain termasuk Ketua Pemuda pergerakan UMNO Malaysia. Terdapat dakwaan bahawa si blogger terbabit yang dikatakan adalah hardcore blogger pro BN/UMNO telah menikam belakang BN/UMNO dengan membuat backdoor site bet dengan kepimpinan DAP, indirectly si blogger terbabit telah mengamalkan sifat double faces+bermain kayu 69 dengan objektif untuk memanaskan senario politik pentas arus perdana tanah air diantara BN/UMNO serta DAP?????
Bagi gua simple je beb, isu ni sekarang telah sampai ke tahap penyiasatan pihak PDRM, so kita tunggu je rangkuman hasil siaatan PDRM nanti, cuma jika apa yang telah didedahkan+diletupkan oleh si blogger terbabit telah didapati ada asas sahih+serta strong proof of evidence maka pihak KDN+PRDM wajib bertindak dengan sekeras-kerasnya terhadap mana2 pihak yang terbabit. Akan tetapi jika semua pendedahan+letupan oleh si blogger terbabit tidak berasas+lebih kepada menjual ayat2 auta pembohongan maka si blogger terbabit harus bersedia untuk menanggung apa jua hukuman yang menanti beliau kerana kita tidak mahu dunia blogger di khianati dengan petualang+pengkhianat so called para2 blogger yang tidak beretika atau lebih tepat lagi para2 blogger yang teruja bersikapHENJUT LUBANG BELAKANG& BALUN LUBANG DEPAN ATAU BLOGGER 2 ALAM”
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment