Monday, May 23, 2011

MELAYU SEPAKAT & ISLAM AKAN MAMPAN BERDAULAT – LAUNGAN YANG BISA BUATKAN DAP TERKANGKANG+TERPANCUT!!

DAP adalah entity politic yang sedang bergembira+tepuk tangan dengan situasi & senario semasa dunia pentas politik arus perdana tanahair.  
Main reason being adalah tidak lain & tidak bukan kerana permainan sentiment api perkauman kaum+provokasi agama yang secara extreme telah mengangkat+memposisikan DAP sebagai hero politik or political fighter bagi Chinese voters community.  
Kebebalan+kebodohan kepimpinan serta malaun balaci pencacai PKR & PAS yang mengangkat, menjulang serta mengagungkan kepimpinan DAP secara tidak langsung telah mempermudahkan DAP menyemai percaturan agenda membakar sentiment api perkauman kaum+provokasi agama yang secara extreme di dalam institusi masyarakat majmuk di negara ini.
Sikap teruja serta extreme kepimpinan serta malaun balaci pencacai PKR & PAS yang mengangkat, menjulang serta mengagungkan kepimpinan DAP, telah memperlihatkan kehebatan DAP yang dengan gah berjaya menjadikan kepimpinan serta malaun balaci pencacai PKR & PAS sebagai kuda ludahan+terajangan+tunggangan mereka. Tahap kebebalan+kebodohan kepimpinan serta malaun balaci pencacai PKR & PAS yang teruja dilabelkan sebagai kuda ludahan+terajangan+tunggangan DAP, secara tidak langsung boleh kita ibaratkan sebagai pengocak+pelancap tegar kepada percaturan agenda membakar sentiment api perkauman kaum+provokasi agama yang secara extreme di dalam institusi masyarakat majmuk di negara ini oleh DAP. Dalam mindset kepimpinan DAP, simple je beb, hanyalah 1 iatu dari dulu, kini & selamanya hanya ingin melihat kepimpinan org2 Melayu berhentakkan, ludah-meludah serta tikam belakang sesama sendiri   
Sebab itu kepimpinan DAP merapu+lalok+stim tak tentu pasal bila mendengar ada usaha2 & agenda untuk membawa penyatuan+permuafakatan diantara UMNO & PAS!! Kepimpinan UMNO hanya sekadar melontarkan pelawaan peringkat biasa sahaja kepada kepimpinan PAS tentang agenda penyatuan+permuafakatan yang ber-platform kan atas nama kesucian & kemulian agama Islam, pelawaan ini belum pun ada apa2 tindakan susulan jadi kenapa kepimpinan DAP harus mengelabah, panas punggung tak tentu pasal serta merapu+lalok+stim tak tentu pasal????? Jika benar DAP entity politic yang kuat serta diterima voters+rakyat as well as jika benar DAP telah diangkat+diposisikan sebagai hero politik or political fighter bagi Chinese voters community, apa kejadah nya kepimpinan DAP merapu+lalok+stim tak tentu pasal bila mendengar ada usaha2 & agenda serta usul untuk membawa penyatuan+permuafakatan diantara UMNO & PAS???? Yang nyata, sahih serta extreme asasnya, DAP kelentong kuat, banyak retorik +jual ayat2 auta pembohongan publicity murahan politik, yang paling ketara sebenarnya, bila “MELAYU SEPAKAT & ISLAM AKAN MAMPAN BERDAULAT jadi realiti maka DAP akan TERKANGKANG+TERPANCUT” awal!!!!!
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment