Friday, May 6, 2011

KEBIADAPAN AMK CEMARKAN INSTITUSI MASJID – PAS JADI BISU & DAP TEPUK TANGAN!!

Kepimpinan PKR serta malaun balaci pencacai mereka memang amat sinonim dengan rusuhan jalanan, berdemo, merusuh serta menyalak bagai seekor anjing yang stim+lalok akibat diberi suntikan jarum dadah!!
Tahun 1998 adalah tahun yang juga dikenali sebagai zaman reformasi bagi barisan kepimpinan PKR serta malaun balaci pencacai mereka kerana pada era ini tindakan rusuhan jalanan serta demo berlaku secara consistent, acara seperti bertempur+merusuh dengan para anggota keselamatan polis, FRU etc. adalah perkara biasa buat barisan kepimpinan PKR serta malaun balaci pencacai mereka. Voters+rakyat jelata pada ketika itu masih belum membaca, mendalami & menjiwai political diversion game plan approach yang dicatur oleh PAK SHEIKH “ANU BESAQ”?????    
Pada zaman & ketika tu ramai rakyat yg agak bersimpati dengan si PAK SHEIKH “ANU BESAQ ni kerana masih tak alert dengan political diversion game plan approach serta permainan politik belakang tabir oleh si PAK SHEIKH “ANU BESAQ ni namum apa yang PAK SHEIKH “ANU BESAQ+barisan kepimpinan PKR+malaun balaci pencacai PKR lupa adalah zaman tu dah jauh berlalu & meninggalkan PKR, kronologi 98 tu dah semakin dilupakan oleh rakyat, voters+rakyat dah tak teruja dengan tindakan rusuhan jalanan, berdemo, merusuh serta menyalak yang tak tentu pasal!!
Pada 29 April 11, jam 3ptg di Masjd Amru Al-As, Bandar Baru Sentul, barisan kepimpinan AMK telah membuat demonstrasi+membuat kekacauan dalam masjid tersebut yang bertujuan menghalang majlis lafaz sumpah Dato Shzryl Esky Abdullah. Memang kita tak nafikan bahawa Malaysia adalah negara yang mengamalkan demokrasi terpimpin dan sebagai menghormati konsep+aspirasi keterbukaan, hak untuk barisan kepimpinan AMK mengadakan demonstrasi+membuat kekacauan adalah hak privacy mereka tetapi barisan kepimpinan AMK yang diketuai oleh seorang pemuda beragama Islam kena fikir guna minda pemikiran bukan kepala takuk beliau, kenapa perlu meneruskan tindakan demonstrasi+membuat kekacauan didalam kawasan perkarangan masjid????? Sebagai seorang pemuda beragama Islam, kenapa beliau+ barisan kepimpinan AMK tergamak+sanggup bersikap biadap & kurang ajar yang teramat sangat terhadap institusi masjid????? Sebagai seorang pemuda beragama Islam, kenapa beliau+ barisan kepimpinan AMK tidak berfikir sebelum bertindak sehingga mencemarkan kemualian+kesucian institusi masjid?????
In this context of discussion mana perginya pendapat secara berstrategik serta suara2 kepimpinan PAS dalam mempertahakan, memperkasakan serta memartabatkan maruah & kesucian institusi masjid????? Dalam hal ni, kenapa barisan kepimpinan PAS diam jadi bisu macam orang yang kena strok+sawan gila babi????? Bukankah barisan kepimpinan PAS sepatutnya mengegur serta memberi tarbiah terhadap barisan kepimpinan AMK diatas kebiadapan mereka dalam mencemarkan kemualian+kesucian institusi masjid????? DAP tentunya entity politic yang sedang ketawa+tepuk tangan diatas tindakan demonstrasi+membuat kekacauan didalam kawasan perkarangan masjid yang seterusnya mencemarkan kemualian+kesucian institusi masjid oleh barisan2 kepimpinan AMK kerana bagi DAP simple je, orang2 Islam sedang berhentakkan sesama sendiri, orang Islam sesama sendiri telah secara automatic nya membuktikkan bahawa mereka tidak lagi mementingkan kemualian+kesucian institusi masjid jadi kenapa perlunya mereka (DAP leadership) untuk menghormati kemualian+kesucian institusi masjid????? Pengundi2 Melayu yang beragama Islam wajib teliti, perhalusi & fikir secara berstrategik, dengan tindakan demonstrasi+membuat kekacauan didalam kawasan perkarangan masjid yang seterusnya mencemarkan kemualian+kesucian institusi masjid oleh barisan2 kepimpinan AMK, bagaimana kita hendak menuntut agar orang kafir yang bukan beragama Islam menghormati kemualian+kesucian institusi masjid????? dan bagaimana agama Islam serta institusi masjid dapat dijadikan strategic reference + role model bagi orang kafir yang bukan beragama Islam jika sekiranya barisan kepimpinan AMK yang diketuai oleh seorang pemuda beragama Islam pun tergamak+sanggup bersikap biadap & kurang ajar yang teramat sangat terhadap institusi masjid?????
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment