Sunday, May 15, 2011

UMNO PARTI YANG PENUH DENGAN PROTOKOL – TAPI SAYANG INDEPENDENT BLOGGER TERCICIR MASA MAJLIS UMNO KE 65 TAHUN?????

Gempak+mantap+menyengat, parti keramat UMNO sudah menjangkau usia 65 tahun, ini bermakna secara automatiknya sudah lebih 65 tahun parti keramat UMNO berjuang demi memperkasakan serta memartabatkan hak2+maruah bangsa Melayu.
Secara ringkasnya, parti keramat UMNO adalah 1 entity politic yang acuannya dibentuk mengikut aspirasi well structured party which is sentiasa mengutamakan holistic+interactive approach. Pentadbiran+kepimpinan parti keramat UMNO sentiasa memastikan UMNO di peringkat cawangan sentiasa tersusun rapi, UMNO di peringkat bahagian sentiasa mantap & mampan dan badan perhubungan UMNO negeri sentiasa mengamalkan keterbukaan+holistic approach, dengan kata lain down to up reporting based approach yang always connected+integrated dengan upper level leadership.
Parti keramat UMNO juga adalah sangat2 & begitu sinonim dengan protocol action plan, barisan kepimpinan parti keramat UMNO kebiasaanya sangat2 mengutamakan protocol action plan based approach. UMNO sebagai entity politic yang amat dominant dalam pentas dunia politik arus perdana tanahair yang telah menjangkau usia 65 tahun, pastinya tidak dapat menepis episod musim suramnya, walaupun hampir 3 tahun lebih telah berlalu namum impak penangan keramat tsunami politik 2008 masih segar berlegar di hati+minda pemikiran pemimpin2+ahli2 akar umbi parti keramat UMNO.  
Walau bagaimanapun semangat perjuangan UMNO+barisan kepimpinannya+ahli2 akar umbinya adalah sangat2 jitu, teguh, mantap & mampan, semuanya hanyalah kerana 1 fokus, “UMNO itu adalah Melayu & Melayu itu adalah begitu sinonim dengan perjuangan UMNO”. Setuju atau pun tidak selepas era zaman tsunami politik 2008, para2 pejuang alternate media or laman media baru khususnya para2 blogger banyak menghulurkan bantuan secara ikhlas kepada barisan kepimpinan parti keramat UMNO, ianya dilakukan dengan 1 matlamat “for the sake of” agama bangsa & negara!! Majority para2 blogger sedar jika kepimpinan negara ni jatuh ke tangan petualang+penhkhianat pakatan rakyat, maka negara ini akan hancur musnah+ hak2+maruah bangsa Melayu pastinya akan diludah, dipijak seterusnya dinafikan sama sekali?????     
Recently parti keramat UMNO telah mengadakan sambutan yang gilang-gemilang sempena ulang tahun UMNO yang dengan historical telah Berjaya menjangkau usia 65 tahun. Sememangnya majlis sambutan yang gilang-gemilang ini adalah terbuka untuk semua pihak namun 1 persoalan cepu emas timbul apabila historical event sebegini tidak melontarkan jemputan pelawaan terhadap beberapa otai2 independent blogger yang mana sumbangan mereka dalam menghulurkan bantuan secara ikhlas kepada barisan kepimpinan parti keramat UMNO menerusi aspirasi media baru selepas tsunami 2008 sememangnya tidak dapat dinafikan sama sekali. 1 persoalan cepu emas timbul, UMNO PARTI YANG PENUH DENGAN PROTOKOL – TAPI SAYANG INDEPENDENT BLOGGER TERCICIR MASA MAJLIS SEMPENA ULANG TAHUN UMNO KE 65 TAHUN????? Isu ini tidak perlu dipolitikan secara terlampau extreme namun cukuplah sekadar barisan kepimpinan UMNO atau siapa2 jua pihak2 yang bertanggungjawab dalam urusan rasmi protocol bagi parti keramat UMNO untuk belajar menghargai jasa+sumbangan ikhlas bukan semua tapi beberapa pihak yang layak kita klasifikasikan sebagai OTAI2 HARDCORE INDEPENDENT BLOGGER yang ikhlas berjuang membantu barisan kepimpinan parti keramat UMNO “for the sake of” agama, bangsa & negara!!
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment