Wednesday, August 19, 2009

SEJAK PAKATAN RAKYAT MENGEMUDI NEGERI SELANGOR KEGIATAN PREMIS RUMAH URUT SEMAKIN BERLELUASA

Sukar untuk kita menjawab apakah kewujudan dan aktiviti kegiataan premis rumah urut yang semakin berleluasa disekitar negeri Selangor ini dikala era pemerintahan pakatan rakyat munafik pukimak sial bejadah hanya satu kebetulan atapun memang realitinya corak atau pattern pemerintahan pucuk kepimpinan kerajaan pakatan raykat ini memang memberi 100% endorsement kepada aktiviti2 negatif yang sebegini asalkan ianya akan memberikan keuntungan kepada pihak kerajaan negeri dan dalam masa yang sama dapat menjaga kepentingan ekonomi sesetengah ahli – ahli parti mereka.
Dalam satu pendedahan terbaru yang dilaporkan oleh akhbar Sinar Harian yang merungkai artikel bertajuk “Luar Urut Kaki, Dalam Urut Batin” saya menyeru seluruh rakyat negeri Selangor terutamanya yang beragama Islam agar membuka mata & minda pemikiran kita seluas –luasnya kerana artikel tersebut bukan sahaja boleh mendatangkan kemarahan kita bahkan kita juga agak malu dengan apa yang telah melanda & terjadi dinegeri Selangor pada hari ini seolah-olah negeri Selangor pada hari ini telah & seakan-akan menjadi seperti hub maksiat seperti apa yang berlaku di negara Thailand. Lebih mission critical lagi kita juga perlu memikirkan bahana daripada pengaruh2 negatif hasil daripada kewujudan premis2 rumah urut sebegini dan impaknya terhadap golongan remaja kita. Menurut laporan akhbar Sinar Harian bagi mengaburi mata pihak berkuasa pihak pengusaha premis rumah urut terbabit dengan selamba meletakkan papan tanda & kerusi untuk khidmat urutan refleksologi dihadapan premis mereka namum dibahagian belakang premis pengusaha telah menyediakan bilik tertutup yang memberikan khidmat urutan batin kepada mana2 pelanggan yang berminat.
Menurut pengarah bahagian penguatkuasaan MPSJ, ketika serbuan dibuat 8 wanita warganegara Cina yang menjadi tukang urut diperiksa untuk melihat status mereka. Apa dah jadi dengan negeri Selangor kita ni beb? Apakah kita khususnya orang2 Melayu & beragama Islam sanggup melihat dan membiarkan sahaja perkara2 yang berunsur negatif seperti ini terus berlaku & bermaharajalela? Tidakkah kita mual dan muak mendengar hari ini berita tentang sindiket DVD haram begitu berleluasa dinegeri Selangor manakala esok pula kita dihidangkan dengan berita kewujudan premis2 rumah urut yang semakin berleluasa and the worst scenario the next day kita akan disajikan pula dengan berita tentang penjualan alkohol secara terbuka atau pun premis pusat2 hiburan yang dengan selamba menjual minuman keras kepada golongan remaja dibawah umur.Sila tanya pada diri masing2 yang pernah menghadiahkan undi2 protes kepada pakatan rakyat munafik pukimak haram bejadah ini, apakah hadiah yang kalian berikan telah memberikan pulangan yang berbaloi? Apakah kepimpinan pakatan rakyat ini benar2 terlalu perfect jika dibandingkan dengan the previous government dan apakah kepimpinan pakatan rakyat ini benar2 berjaya menjadi champion dalam mengangkat nasib & martabat warga dan penduduk negeri Selangor? Hanya kalian sendiri yang ada jawapannya dan mampu menjawab persoalan ini!

Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial gampang keparat, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera kau orang.

1 comment:

  1. salam tuan ponya blog....kegiatan ni dah lama berlaku dah...tapi kejap ada kejap takder. Sesekali gie urut kaki sedap gak...
    terima kasih

    ReplyDelete