Wednesday, April 13, 2011

ISU JAM TANGAN OMEGA AKAN TERUS HANTUI KETUA UMUM & BALACI PENCACAI PKR! BILA AGAKNYA DATO ESKAY AKAN REVEAL SMS ANWAR PADANYA?

Walaupun barisan kepimpinan PKR serta malaun balaci pencacai nya dikatakan sedang berkempen di Sarawak namum kita amat2 yakin & percaya selagi siasatan kes klip video seks yang terhangat di pasaran ini belum menemui noktahnya maka selagi itulah ISU JAM TANGAN OMEGA AKAN TERUS HANTUI KETUA UMUM & BALACI PENCACAI PKR!   
Walaupun dilihat cuba sedaya-upaya melakukan counter defensive game plan approach menerusi press conference, penafian demi penafian, spin off & political diversion game plan approach namum hakikat dan realiti sebenarnya, ketua umum+ seluruh ahli2 keluarganya+malaun balaci pencacai PKR memang amat dalam position tertekan   
Ini bukan ayat2 auta pembohongan atau retorik politik namum ianya adalah teori sahih yang menpunyai asas kukuh kerana sampai ke saat ini tidak ada seorang wakil pun dari pihak PKR yang berani tampil ke depan dan menunjukkan bukti bahawa JAM TANGAN OMEGA yang sedang panas diperkatakan itu memang ada dalam tangan pihak ketua umum & ahli2 keluarganya? Sampai ke saat ini juga masih belum ada tanda2 yang mana pihak ketua umum & ahli2 keluarganya akan tampil ke depan dengan gahnya dan membantu pihak PDRM merungkai bahan bukti utama kes klip video seks yang terhangat di pasaran iatu JAM TANGAN OMEGA, yang dikatakan seutas JAM TANGAN OMEGA EDISI KHAS?         
Sudah tentu isu JAM TANGAN OMEGA EDISI KHAS ini ibarat time bomb pada ketua umum+ seluruh ahli2 keluarganya+malaun balaci pencacai PKR namun jangan kita seperkara lagi iatu, DATO ESKAY pernah mewarwarkan yang beliau masih ada menyimpan SMS ketua umum so called “anugerah Tuhan” kepada nya yang mana content SMS tersebut dikhabarkan meminta & tolong simpan kan JAM TANGAN OMEGA EDISI KHAS tersebut?    
Persoalan cepu emasnya beb, BILAKAH AGAKNYA DATO ESKAY AKAN REVEAL SMS ANWAR PADANYA? APAKAH JANGKA HAYAT POLITIK ANWAR MASIH DAPAT BERTAHAN BILA DATO ESKAY AKAN REVEAL SMS TERSEBUT? APAKAH PULA BENTUK PENAFIAN YANG ANWAR AKAN GUNA PAKAI UNTUK TANGKIS ISU SMS TERSEBUT NANTI?
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment