Sunday, April 10, 2011

MALAUN BALACI PENCACAI PKR DAKWA ADA VIDEO SEKS PEMIMPIN2 BN- DAKWA SAJA KE, KENAPA TAK SERAHKAN VIDEO TU UNTUK SIASATAN TERPERINCI?

Kepimpinan tertinggi PKR+malaun balaci pencacai PKR sudah tidak berdaya menahan asakkan kes klip video seks terhangat dipasaran, apa tidaknya voters & rakyat sudah semakin extreme mempertikaikanya, segelintir para penyokong2 pun sudah mula rimas dengan pendedahan demi pendedahan, direct question from reporter mengenai misteri jam OMEGA telah turut meletakkan mereka dalam position stim+merapu+melenting tak tentu pasal
Recently kita digemparkan dengan berita oleh AMK serta malaun balaci pencacai2 nya bahawa mereka mempunyai VCD rakaman aksi lucah pemimpin UMNO malah dikhabarkan mereka turut juga mempunyai 1 rakaman video aksi lucah isteri seorang pemimpin tertinggi Negara?   
Wow, confirm & rest assured jika pendedahan ini benar serta dapat di support dengan bukti2 yang sahih maka UMNO tentu akan diludah+ditolak oleh pengundi2 kaum Melayu secara extreme! Malahan kita juga ingin melihat individu yang terbabit dikenakan hukuman yang setimpal or maximum extreme diatas perbuatan mereka!
However the main big fucking problem dengan AMK serta malaun balaci pencacai2 nya adalah mereka hanya membuat pendedahan setakat dimulut sahaja kerana menurut wakil AMK yang seorang ni, atas dasar sifat integrity & tidak teruja melakukan serangan peribadi politik maka pihak beliau telah mengambil keputusan untuk membakar lebih kurang 2000 keping VCD rakaman aksi lucah pemimpin UMNO yang telah tersebar ketika kempen PRU2008?    
Beb, hanya manusia yang bahalol+bebal serta taksub tahap teruja minum air basuh kaki ketua umum PKR sahaja yang percaya bahawa atas dasar sifat integrity & tidak teruja melakukan serangan peribadi politik maka rakaman aksi lucah pemimpin UMNO yang telah tersebar itu telah dibakar? Sifat integrity tidak akan hilang jika mereka tampil ke depan serta menyerahkan material terbabit kepada pihak berkuasa lalu mendesak satu kertas siasatan dibuka bagi mencari ketelusan+kesahihan rakaman aksi terbabit? Beb, generally jika kita fikir secara neutral+rasional memang sukar untuk kita percayai pendedahan oleh AMK serta malaun balaci pencacai2 nya kerana why the hell lebih kurang 2000 keping VCD rakaman aksi lucah pemimpin UMNO yang telah tersebar ketika kempen PRU2008 tapi baru sekarang teruja untuk diletupkan & diwarwarkan? Voters & rakyat wajib desak+pressure AMK serta malaun balaci pencacai2 nya, jika benar mereka masih mempunyai sebarang strong proved of evidence berkaitan dengan isu ini maka cepat2 lah tunjukkan, atau tampil ke depan serta serahkan ke pihak berkuasa agar kita sama2 boleh mencari ketelusan+kesahihan rakaman aksi terbabit? If not maka eloklah AMK serta malaun balaci pencacai2 nya duduk diam2 sambil jilat serta lap kan air lelehan ketua umum mereka!
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment