Friday, April 22, 2011

KHABARNYA VIDEO WAN AZIZAH KATA ANWAR IBRAHIM PENIPU DAH TERSEBAR!!! – JIKA IANYA FITNAH MAKA KITA TUNTUT PENAFIAN KAK WAN!!!

Skandal klip video seks terhangat di pasaran sememangnya telah banyak menimbulkan huru-hara dan tidak salah juga kalau kita katakan bala pada keluarga Pak Sheikh so called “anugerah Tuhan”
Bermula dengan penafian secara extreme oleh ahli2 keluarga Pak Sheikh serta balaci pencacai nya, than tamparan hebat tentang soalan panas mengenai dimana sebenarnya jam tangan Omega edisi khas milik Pak Sheikh so called “anugerah Tuhan” berada?
Yang terkini lagi sensasi telah hebat diperkatakan bahawa KHABARNYA VIDEO WAN AZIZAH KATA ANWAR IBRAHIM PENIPU DAH TERSEBAR!!! Pergh, memang bala datang bertimpa-timpa dekat keluarga Pak Sheikh so called “anugerah Tuhan” ni! Agaknya ni salah 1 dari keberkatan solat hajat yang dianjurkan oleh kepimpinan PR & balaci pencacai nya baru2 ni kerana secara tak langsung lepas solat hajat tersebut lepas 1 petunjuk kemudian datang lagi 1 petunjuk yang seterusnya, memang makbul betul solat hajat tu nampaknya.  
WAN AZIZAH sebelum ni begitu lantang mempertahankan ANWAR IBRAHIM sehingga beliau secara umumnya melontarkan kenyataan bahawa “Pak Sheikh ANWAR IBRAHIM adalah di ibaratkan seumpama satu anugerah Tuhan” tu bukan main2 & calang2 punya title tu!! Morale of the context of discussion adalah jika spekulasi yang memperkatakan bahawa KHABARNYA VIDEO WAN AZIZAH KATA ANWAR IBRAHIM PENIPU DAH TERSEBAR!!! adalah benar serta sahih maka secara automatiknya WAN AZIZAH telah kena checkmate? Second most important & mission critical point adalah, jika subject matter yang kita rungkaikan  diatas adalah benar serta sahih maka telah menjadi 1 kewajipan untuk WAN AZIZAH bersemuka dengan semua rakyat negara ini serta memberikan penjelasan secara berstrategik bagaimana from title anugerah Tuhan than dengan tidak semena-mena  ANWAR IBRAHIM bertukar status kepada spesis penipu pula?
Jika sekiranya spekulasi yang memperkatakan bahawa KHABARNYA VIDEO WAN AZIZAH KATA ANWAR IBRAHIM PENIPU DAH TERSEBAR!!! ini tidak benar, tidak sahih serta tidak berasas maka kita dengan rasa rendah diri menuntut  PENAFIAN DARIPADA KAK WAN dengan segera & secara firm!!!
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment