Thursday, April 7, 2011

PANEL SIASATAN SURUHANJAYA DIRAJA PERLU BAGI KES KLIP VIDEO SEKS – PEMIMPIN UTAMA PR TAK SETUJU, JANGAN GAMPANG SANGAT!

Semua rakyat di Negara ini baik yang menyokong BN/UMNO mahupun yang masih taksub dan menjadi penyokong tegar big bloody fucking bastard pakatan rakyat sudah dikejutkan & digemparkan dengan kes klip video seks yang melibatkan pemimpin utama pakatan munafik pukimak bangsat keparat!
Serentak dengan penyebaran klip video seks terbabit, laporan polis demi laporan polis telah dibuat, sidang press conference demi PC telah dibuat, penafian demi penafian telah dibuat (tak sure kalau dah sampai 69 kali badigol malaun serta balaci pencacai nya membuat penafian)? Jadi untuk memberikan keadilan yang seadil-adilnya pada pihak yang dikatakan adalah aktor utama dalam klip video seks terbabit, saranan serta desakan untuk menubuhkan satu PANEL SIASATAN SURUHANJAYA DIRAJA telah diwarwarkan, panel ini akan dipastikan untuk 100% bertindak sebagai neutral, tidak menjaga mana2 kepentingan malah yang lebih utama PANEL SIASATAN SURUHANJAYA DIRAJA akan dibarisi oleh pakar2 yang dipercayai akan dapat menentukan kesahihan siapakah aktor utama dalam klip video seks terbabit dari segi teori, praktikal as well as technical aspect point of view!      
Badigol malaun munafik pukimak bangsat keparat serta balaci pencacai dalam big bloody fucking bastard pakatan sememangnya teruja dengan penubuhan panel siasatan ala2 sebegini, apa taknya dalam kes kematian penjenayah yang bernama Kugan, big bloody fucking bastard pakatan menekan kerajaan agar menubuhkan satu panel siasatan ala2 sebgini, dalam kes kematian adik Amirulrasyid, big bloody fucking bastard pakatan menekan kerajaan sehingga ke tahap extreme agar menubuhkan satu panel siasatan ala2 sebegini, dalam kes kematian Beng Hock, selain ada yang memegang lilin & menendang pintu pejabat SPRM, big bloody fucking bastard pakatan menekan kerajaan sehingga ke tahap extreme agar menubuhkan satu panel siasatan ala2 sebgini!    
Jadi jika kita teliti & perhalusi kronologi diatas maka sudah tentulah kita akan beranggapan bahawa dalam kes klip video seks ini big bloody fucking bastard pakatan akan sekali lagi  menekan kerajaan sehingga ke tahap extreme gila babi agar menubuhkan satu PANEL SIASATAN SURUHANJAYA DIRAJA? Tapi kalau mengikut perkhabaran awal, kita mungkin agak pening but belum tahap lalok dengan gelagat badigol malaun munafik pukimak bangsat keparat serta balaci pencacai dalam big bloody fucking bastard pakatan kerana dalam kes klip video ini mereka enggan serta tidak teruja dengan cadangan penubuhan PANEL SIASATAN SURUHANJAYA DIRAJA?      
What the hell, what the fuck is going on? Voters & rakyat kena berfikir secara neutral, teliti & perhalusi serta tanya soalan maut dekat mereka why mereka refuse & tidak teruja dengan cadangan penubuhan PANEL SIASATAN SURUHANJAYA DIRAJA? Kalau badigol malaun munafik pukimak bangsat keparat serta balaci pencacai dalam big bloody fucking bastard pakatan betul2 ingin mencari keadilan & ketelusan dalam kes klip video seks terbabit, bukan setakat setuju dengan penubuhan panel tersebut malah pemimpin2 utama dalam PR seperti W. Azizah, N. Izzah, Hadi Awang, Kit Siang & Karpal patut melobi diri mereka untuk turut sama join & duduk dalam panel siasastan terbabit
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment