Friday, January 7, 2011

INSIDEN UNGKAPAN “TUTUP KEDAI & BALIK INDIA” OLEH AHLI PARTI DAP – HAIRAN BIN AJAIB BILA DAP TIDAK DIHENTAK ATAU DIHERDIK OLEH MANA2 PIHAK?

Satu persoalan cepu emas atau golden question yang patut diajukan kepada semua rakyat dinegara ini adalah apakah DAP parti yang mengamalkan aspirasi yang suka membakar sentiment api perkauman kaum? Is DAP practicing extreme racist aspiration? Soalan ni bukan hanya bagus untuk dijawab oleh kaum bukan bumiputra sahaja bahkan orang2 Melayu & bumiputra juga disarankan agar membuka minda pemikiran seluas-luasnya, perhalusi, buat pertimbagan dan cuba jawab soalan yang dilontarkan diatas?
Lately ni barisan kepimpinan DAP serta ahli2 nya memang banyak menimbulkan masalah serta dilihat sengaja mempertikai dan cuba mencabar kewibawaan kaum lain terutamanya orang2 Melayu. Bermula dari isu ikut suka hati mereka sahaja dalam mengambil pendekatan daripada hadis & potongan ayat2 Al-Quran, memperlekahkan adat serta tatasusila institusi masjid especially ketika berada dalam dewan solat utama, cuba membawa budaya sukan senam aerobik dalam kawasan perkarangan masjid dalam keadaan yang melanggar tatasusila serta cara pemakaian yang obviously over rules bab musabab aurat! Barisan kepimpinan DAP serta ahli2 nya makin arrogant & bersikap kurang ajar sehingga ketahap over extreme  bila mana barisan kepimpinan PAS serta ahli2 nya mempertahankan dan membela sikap & perlakukan orang2 DAP, yang terkini lagi sensasi ADUN DAP bagi kawasan Komtar dengan selamba, lantang dan arrogant mengeluarkan ungkapan yang berbunyi “TUTUP KEDAI & BALIK INDIA” terhadap seorang pengusaha restoran nasi kandar di P. Pinang. Kalau dah sampai tahap ni pun DAP masih lagi dipertahankan & dibela maka “rest assured” orang2 yang dalam kelompok ini memang sudah buta hati & minda pemikirannya. Malah bagi aku dah sampai tahap ni pun DAP masih lagi sanggup dipertahankan & dibela oleh segelintir orang2 Melayu jadi saranan aku dekat segelintir orang2 Melayu yang macam ni bila diaorang mati nanti wasiatkan lah agar jenazah mereka diusung oleh ahli2 DAP ketanah perkuburan.
The main topic of discussion yang aku nak kupas & rungkaikan adalah perlakukan biadap dan extremely arrogant ADUN DAP bagi kawasan Komtar yang mengeluarkan ungkapan yang berbunyi “TUTUP KEDAI & BALIK INDIA” terhadap seorang pengusaha restoran nasi kandar di P. Pinang adalah tindakan or action plan yang dilakukan secara terang-terangan tapi adalah sesuatu yang boleh kita posisikan sebagai hairan bin ajaib bila mana tidak ramai pihak or political party yang tampil secara konsisten bagi menghentak, mengherdik dan membalun tindakan kertelaluan ADUN DAP itu? Memang hairan bin ajaib kenapa MIC tidak bersuara & mengutuk tindakan biadap dan extremely arrogant ADUN DAP itu? Memang hairan bin ajaib kenapa PPP tidak bersuara & mengutuk tindakan biadap dan extremely arrogant ADUN DAP itu? Memang hairan bin ajaib kenapa MCA & GERAKAN tidak bersuara & mengutuk tindakan biadap dan extremely arrogant ADUN DAP itu? Where is their bloody fucking dam voice?       
Kalau kita backward atau flashback beberapa insiden yang terdahulu as for example insiden yang melibatkan ketua UMNO bahagian Bukit Bendera, Datuk Ahmad Ismail dan insiden yang melibatkan Datuk Nasir Safar, kedua-dua individu ini begitu hebat dilanyak, dikritik, diherdik dan dibalun oleh bukan sahaja barisan kepimpinan DAP & pakatan munafik pukimak, bangsat keparat tapi barisan kepimpinan MCA & GERAKAN juga adalah antara yang aggresif dan keras menekan kedua-dua tokoh ini! I’m quite disappointed because dalam insiden tindakan biadap dan extremely arrogant ADUN DAP ini suara2 MCA & GERAKAN agak kebelakang & tenggelam! “What the bloody dam hell” bila insiden yang melibatkan tokoh2 UMNO pihak MCA & GERAKAN pantas serta aggresif memberi tekanan! Saranan aku kepada MCA & GERAKAN janganlah hanya kerana nak ambil hati pengundi kaum bukan Melayu mereka agak bertapis & rela suara2 mereka tenggelam kebelakang tapi bila insiden yang melibatkan orang / tokoh UMNO mereka take advantage & capitalized sehingga “their bloody fucking dam voice” lebih aggresif dan bergegar daripada team pakatan munafik pukimak, bangsat keparat!
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment