Wednesday, January 12, 2011

USAHA PEMBUNUHAN KAREKTOR POLITIK TERHADAP RAIS YATIM YANG KANTOI & TERPANCUT BALIK KEMUKA PAKATAN BEJADAH!

Cerita panas tentang pembabitan Datuk Seri Rais Yatim dalam insiden merogol pembantu rumah warga Indonesia yang bekerja dengan beliau (pada ketika kejadian yang dikatakan berlaku tahun 2007) semakin berlalu dan semakin dilupakan dari mengisi ruang2 muka hadapan media arus perdana mahupun media baru or alternate media. Kenapa agaknya cerita yang sebegitu panas or high profile story terlalu cepat untuk dibuang ketepi atau seakan-akan tiada continuity nya? Jawapannya simple je beb, tak lain & tak bukan because cerita panas yang kemudianya cuba digarap menjadi allegation sebenarnya hanya suatu dakyah serta tomahan fitnah songsang mengangkang yang langsung tidak berupaya untuk mengetengahkan bukti2 yang kukuh & berasas. Ianya lebih banyak mempamerkan ayat2 auta pembohongan compared to fakta yang sahih!    
Bagi aku simple je beb, whether Datuk Seri Rais Yatim benar2 terbabit dalam insiden tersebut hanya beliau sendiri, bekas pembantu rumah warga Indonesia yang bekerja dengan beliau dan Allah swt yang ada jawapannya serta maha mengetahui segala-galanya. Dari segi aspek perundangan pula, allegation yang cuba dikemukan ini langsung tidak berupaya untuk mengetengahkan bukti2 yang kukuh & berasas jadi off course morale of the point is, at the end of day ianya tidak lebih dari sekadar baseless allegation.     
My blog posting entry kali ni nak mengupas & merungkai tentang insiden yang directly ada kaitan dengan high profile story yang melibatkan Datuk Seri Rais Yatim ni kerana generally kita tahu serta sedia maklum cerita panas yang kemudianya cuba digarap menjadi allegation ini mula diasak & digembar-gemburkan oleh blog2 yang pro kepada puak2 pakatan munafik pukimak, bangsat keparat serta online portal yang pro kepada puak2 bloody fucking liar & big fucking bustard pakatan pembangkang! Action plan yang cuba dilakukan ini boleh lah kita position kan as “political character assassination” atau cubaan pembunuhan karektor politik terhadap Datuk Seri Rais Yatim. However apa yang barisan kepimpinan pakatan pembangkang munafik pukimak, bangsat keparat serta puak2 penyokong taksub mereka yang sememangnya bloody fucking liar & big fucking bustard lupa adalah whatever any single dam action plan yang tidak berupaya untuk mengetengahkan bukti2 yang kukuh & berasas tidak akan dapat sama sekali mengatasi fakta yang sahih or firm statement! Once again at the end of day ianya tidak lebih dari sekadar high profile story yang karut & dipenuhi dengan ayat2 auta pembohongan yang membawa kepada baseless allegation.           
From my humble & down to earth opinion, “political character assassination” atau permainan cubaan pembunuhan karektor politik yang cuba dilakukan terhadap mana2 individu oleh barisan kepimpinan pakatan pembangkang munafik pukimak, bangsat keparat serta puak2 penyokong taksub mereka yang sememangnya bloody fucking liar & big fucking bustard ini adalah “dam cheap political publicity” yang mana bila ianya menjadi baseless allegation rakyat akan menjadi muak, jijik, bosan & letih dengan wacana sebegini. Selain daripada kegagalan serta ketidakupayaan dalam mengetengahkan bukti2 yang kukuh & berasas, sikap & jatidiri yang tenang, high degree of confident serta act like a gentlemen yang ada pada Datuk Seri Rais Yatim telah memberi bonus tambahan pada beliau bila mana at the end of day “USAHA PEMBUNUHAN KAREKTOR POLITIK TERHADAP BELIAU OLEH PUAK2 BLOODY FUCKING PAKATAN TELAH KANTOI & TERPANCUT BALIK KEMUKA PUAK2 PAKATAN HARAM BEJADAH ITU SENDIRI”.
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment