Tuesday, January 4, 2011

KALAU ADA AHLI PAS YANG SANGGUP MATI DEMI KARPAL SINGH MAKA ADALAH LEBIH BAIK BILA MEREKA MATI SURUH AHLI2 DAP USUNG JENAZAH MEREKA!

Kalau kita amati & perhalusi dengan menggunakan minda pemikiran yang waras dan bukannya befikir dengan menggunakan kepala takuk kita tentunya hairan kenapa agaknya parti PAS serta barisan kepimpinan mereka semain hari semakin jauh terpesong dari fahaman & aspirasi asal perjuangan parti PAS, iatu tiada toleransi serta kompromi dalam isu2 yang melibatkan action plan bagi memperkasakan & memartabatkan maruah agama Islam.  
PAS serta barisan kepimpinan parti tersebut memang agak sinonim & significant dalam mengeluarkan dan mempertahankan beberapa statement yang boleh kita position as “kenyataan songsang mengangkang” antaranya ialah “UNDI PAS MASUK SYURGA & KALAU UNDI UMNO MASUK NERAKA”, “TIDAK AFDAL BAGI ORANG2 PAS JIKA MENGHADIRI MAJLIS KENDURI ORANG2 UMNO”, TIADA SALAHNYA AHLI2 PAS BERCAKAP KASAR & MENCARUT KERANA TUHAN JUGA MENCARUT” malah banyak lagi “kenyataan songsang mengangkang” yang mereka warwarkan. Yang terkini lagi sensasi adalah satu lagi kenyataan songsang mengangkang” yang boleh kita anggap sudah sampai ketahap extreme apabila pemimpin PAS mengatakan “MEREKA SANGGUP MATI DEMI MEMPERTAHANKAN KARPAL SINGH & LANGKAH MAYAT MEREKA DULU SEBELUM BERHAJAT MENGUSIK KARPAL SINGH”!   
Justeru itu apabila sudah ada pemimpin PAS yang secara lantang, straight forward & arrogant melontarkan statement yang berbunyi MEREKA SANGGUP MATI DEMI MEMPERTAHANKAN KARPAL SINGH & LANGKAH MAYAT MEREKA DULU SEBELUM BERHAJAT MENGUSIK KARPAL SINGH” maka sudah menjadi amanah & tanggungjawab bagi setiap pengundi2 Melayu & orang2 Islam di negara ini menilai serta membuat pertimbangan semula wajarkan parti PAS serta barisan kepimpinan mereka diberikan sokongan? Without best possible option sudah menjadi amanah & tanggungjawab bagi setiap pengundi2 Melayu & orang2 Islam di negara ini menilai serta membuat pertimbangan semula apakah parti PAS serta barisan kepimpinannya masih lagi hardcore menjiwai fahaman & aspirasi asal perjuangan mereka iatu tiada toleransi serta kompromi dalam isu2 yang melibatkan action plan bagi memperkasakan & memartabatkan maruah agama Islam? Orang2 Melayu yang beragama Islam kena cepat bangun, fikir dan pertimbangkan semula apakah dengan melontarkan statement yang berbunyi MEREKA SANGGUP MATI DEMI MEMPERTAHANKAN KARPAL SINGH & LANGKAH MAYAT MEREKA DULU SEBELUM BERHAJAT MENGUSIK KARPAL SINGH” ini memang menandakan yang parti PAS kini secara sah adalah “kuda tunggangan & terajangan DAP? PAS pernah melabelkan parti keramat UMNO serta barisan kepimpinannya adalah lebih kafir & baruah daripada orang2 DAP jadi now it’s high time for orang2 Melayu yang beragama Islam bangun, fikir dan pertimbangkan semula siapakah yang sebenarnya “YAHUDI MABUK” YANG LEBIH KAFIR & BARUAH DARIPADA DAP”, PAS OR UMNO? Generally bagi aku simple je beb, walau seteruk mana sekali pun parti keramat UMNO serta barisan kepimpinannya namun tidak pernahlah pulak terlintas untuk orang2 UMNO menyatakan MEREKA SANGGUP MATI DEMI MEMPERTAHANKAN PEMIMPIN2 PARTI KOMPONEN YANG BUKAN ISLAM & LANGKAH MAYAT MEREKA DULU SEBELUM BERHAJAT MENGUSIK MANA2 PEMIMPIN PARTI KOMPONEN YANG BUKAN ISLAM” Last but not least saranan aku kepada parti PAS serta barisan kepimpinannya simple je beb, kalau dah mereka terlalu taksub serta sayangkan sangat ahli2 DAP dan sanggup berjihad bagi mempertahankan ahli2 DAP what about apabila ada ahli2 parti PAS yang mati nanti suruh dan minta tolong je lah ahli2 DAP usung jenazah mereka sehingga ketanah perkuburan, mintalah favor from beramai-ramai ahli DAP untuk segala bab-musabab pengurusan jenazah, macam ni baru ada chemistry between PAS & DAP beb!
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

1 comment:

  1. ahli-ahli pas ini memang tengin, tolol dan mereka bukan bodoh itulah sebabnya mereka ini tidak dengar cakap dan tidak tahu apa yang sepatut mereka buat. Mereka-mereka ini adalah seumpama robot ikut saja apa yang dikatakan oleh ketuanya. Kalau ketuanya suruh onani merekapun akan onani dan sekiranya disurh meliwat mereka juga akan melewat disebabkan mereka ini telah menjadi tengin dan tolol kerana sekiranya mereka bodoh mereka boleh diajar.

    ReplyDelete