Thursday, August 25, 2011

BILA PEMIMPIN GERAKAN BERSUARA+BUKA MULUT CONFIRM BALA – MASIH RELEVANT KAH GERAKAN DALAM KONTEKS BN?????

Memang sesuatu yang bukan kebetulan bila parti GERAKAN bersuara+membuka mulut confirm ianya akan menjadi bala!  
Dari dulu sehingga sekarang barisan kepimpinan parti GERAKAN serta para wakil2 nya kerap melontarkan statement yang memang tidak synchronize sama sekali dengan konsep + aura serta konteks semangat setiakawan dalam BN.
Apabila tsunami politic 2008 datang menjelma yang antara akibatnya, kerajaan BN negeri P. Pinang koyak+rabak serta dirampas+jatuh ke tangan opposition,  our expectation adalah, barisan kepimpinan parti GERAKAN akan lebih muhasabah diri dalam erti kata lain membuang budaya arrogant, kurang bersikap ego serta always at best possible level memelihara+mengangkat konsep + aura dan semangat setiakawan dalam BN.   
However beribu-ribuan sayang, barisan kepimpinan parti GERAKAN serta para wakil2 nya kerap langsung tidak pernah peka & alert dengan senario+situasi semasa! Amalan+budaya untuk tidak synchronize sama sekali dengan konsep + aura serta konteks semangat setiakawan dalam BN masih masih extremely didukung malahan at certain time wacana or gerak kerja mereka semakin over indirectly mereka seakan-akan membawa suara opposition pula! Latest incident adalah melibatkan kenyataan Tsu Koon, menyatakan kekesalan dengan kesediaan Senator Ezam berhubung isu 'pembakaran' portal propembangkang The Malaysian Insider dan Malaysiakini!!

   
The best possible approach + mechanism, Tsu Koon sepatutnya lebih risau memikirkan direction + roadmap serta hala tuju parti GERAKAN menjelang PRU13?, beliau sepatutnya sudah mula figure out & crack head siapakah antara winnable candidate from party GERAKAN yang akan di ketengahkan menjelang PRU13? Tsu Koon sepatutnya tidak perlu memposisikan dirinya seakan-akan gelojoh+pelahap & cuba menjadi jaguh yang tidak bertauliah dalam mempertahankan portal propembangkang The Malaysian Insider dan Malaysiakini!! My honest + down to earth opinion, jika berterusan begini maka parti GERAKAN adalah sangat2 sudah tidak relevant dalam konteks perjuangan+ semangat setiakawan dalam BN dan wajib barisan kepimpinan parti GERAKAN serta para wakil2 nya dihalau keluaq daripada menganggotai komponen BN dengan menggunakan penyapu buruk!!

    
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.


No comments:

Post a Comment