Tuesday, August 9, 2011

KHABARNYA FAEKAH HUSIN BAKAL DISINGKIRKAN?? – PEMBUNUHAN KAREKTOR POLITIK DALAM PR KUAT WOO!!

Dalam landscape politik PR di Selangor khususnya parti PKR, siapa yang tidak biasa+sinonim dengan nama  Faekah Husin????? Beliau adalah SETPOL kepada MB Selangor yang cukup pantas+sangat2 sinonim dengan tindakan mengeluarkan sesuatu kenyataan rasmi on behalf of MB office.   
Even though partially & part of the job tasks sebagai seorang SETPOL kepada MB, menuntut untuk individu terbabit membantu MB dalam hal ehwal public relation + communication namun setiap inci tindakan yang digarap oleh seseorang SETPOL itu kena ada specific guidelines nya, so called agak2 lah sikit!!  
Apa2 hal pun bhai, my dedicated blog posting entry kali ni bukan nak menyentuh on kerakusan or keceluparan si Faekah Husin ni however gua agak tertarik dengan cakap2+perkhabaran belakang tabir yang mengatakan bahawa ada usaha2 terancang untuk menyingkirkan si Faekah Husin ni?????
Sejauh mana sahih nya cakap2+perkhabaran belakang tabir ni kenalah sama2 kita tunggu next movement nya namun beb, dalam persada pentas dunia politik arus perdana, apa sahaja mampu terjadi, takdaq yang mustahil bhai!! Dikhabarkan juga terdapat 1 ruangan muka di 'facebook' bertajuk 'Kami Desak Faekah Husin Letak Jawatan' telah diwujudkan bagi memberi tekanan kepada beliau supaya berundur. Rumusannya beb simple je, siapa kata dalam PR usaha+gerak kerja kearah pembunuhan karektor politik tidak berlaku? Cakap2+perkhabaran belakang tabir tentang si Faekah Husin ni hanyalah 1 out of so many examples bahawa sebenarnya PEMBUNUHAN KAREKTOR POLITIK DALAM PR KUAT SANGAT RAKUS & BANYAK KUAT WOO! Lagi kepimpinan PR dare to talk & elaborate mengenai penyatuan+permuafakatan yang kuat dipraktikkan dalam PR????? Kalo ye pun nak create auta+rekayasa agak2 lah sikit, PR hancusssss!!

   
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.


No comments:

Post a Comment