Sunday, August 14, 2011

BILA TOKOH AKADEMIK MELAYU MENYERTAI DAP – NI MAKNANYA DAP DAH SEDIA NAK LUDAH+TERAJANG PKR & PAS!!

Pola + pattern game plan persada politik arus perdana tanahair lately ni banyak ruang advantages buat parti DAP!  
Justification to support my above statement simple je bhai, pattern kecenderungan Chinese voters untuk memilih+mengangkat calon2 wakil2 DAP bukan lagi suatu perkara rahsia, ianya sudah berlaku dengan selamba & secara terang-terangan. Kebebalan+kebodohan barisan kepimpinan PAS yang begitu teruja+extreme menjadi pengocok+pelancap tegar politik DAP telah membuatkan Chinese voters semakin percaya bahawa DAP adalah “hero baru mereka” compared to MCA or even the worst GERAKAN! Liability yang begitu banyak dibawa oleh PKR dalam PR juga sebenarnya banyak memberi advantages buat DAP. 


Teori gua simple je bhai, bloody damn hell DAP ni memang sangat2 opportunist & yang paling worst DAP adalah parti politik yang sangat2 gelojoh+pelahap+rakus serta gila kuasa kepimpinan. Naluri & keinginan kepimpinan DAP untuk menduduki kerusi2 MB, CM dan tidak terlepas pandang juga kerusi PM sebenaq nya sudah membuak-buak+ tidak dapat dibendung lagi cuma intipati perlembagaan serta institusi Kesultanan & Raja2 Melayu sahaja yang menidakkannya.    
Diatas sebab yang demikian maka kepimpinan bloody damn hell DAP telah membuka ruang pintu keahlian mereka untuk menyerapkan orang2 Melayu masuk + officially registered as DAP members. Yang terkini lagi sensasi kepimpinan bloody damn hell DAP telah berjaya pula membawa masuk TOKOH AKADEMIK MELAYU masuk + officially registered as DAP members. Apakah maksud + significant daripada wacana gerak kerja DAP as we mentioned above????? Jawapannya simple je bhai, NI MAKNANYA DAP DAH SEDIA NAK LUDAH+TERAJANG+HALAU PKR & PAS dari agenda perjuangan+cita2 mereka. Ni isyarat jelas DAP sudah tidak memerlukan+mengemis bantuan dari PKR & PAS lagi. Ni juga indikator bahawa DAP sudah muak+jelak untuk bersama-sama menanggung liability PKR serta sudah bosan dengan sifat bebal & bahalol kepimpinan PAS.

  
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pokermon sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.


No comments:

Post a Comment