Friday, February 11, 2011

BILA CADANGAN KETUA DEWAN PEMUDA PAS DITOLAK SERTA DILUDAH DENGAN SELAMBA OLEH DAP- APAKAH ASPIRASI PAS MASIH RELEVANT?

PAS semakin hari dilihat semakin lesu, kendur serta sangat2 tidak dominant dalam pakatan rakyat malahan cakap2 liar yg mengumpamakan PAS seperti kuda terajangan & tunggangan kepada DAP makin menjadi realiti.
Wacana terkini lagi sensasi yang dapat memperkuatkan lagi teori yang mengumpamakan PAS seperti kuda terajangan & tunggangan kepada DAP adalah bila mana cadangan ketua dewan pemuda PAS, Nasrudin Hasan berkaitan dengan cadangan melancarkan kempen membendung aktiviti tidak sihat pada sambutan hari Valentine’s telah ditolak, ditentang, dibalun malah diludah dengan selamba oleh barisan kepimpinan DAP khususnya pergerakan pemuda DAP.
Apa sudah jadi dengan aura serta kredibiliti daya kepimpinan parti PAS? Kemana menghilangnya suara2 lantang serta dominasi kepimpinan parti PAS dalam pakatan rakyat? Dimana hala tuju parti PAS serta asas perjuangan yang ingin memartabatkan serta memperkasakan maruah institusi agama Islam? Sudah sampai masanya bagi kita orang2 Melayu yang beragama Islam membuat penilaian secara berstrategik dan bertanya pada diri kita sendiri apakah aspirasi perjuangan parti PAS masih relevant? Bagi mereka2 yang masih bebal, buta hati serta taksub dengan perjuangan parti PAS, saranan keramat aku simple je beb, eloklah kauorang buka minda pemikiran kauorang tu luas2, perinci serta perhalusi semula kesilapan yang kauorang dah buat,renung2, cermin2 kan apa yang patut serta cuba tanya pada diri sendiri apakah dengan memangkah & menghadiahkan undi2 pada calon2 PAS, kauorang pasti & strongly firm parti PAS akan dapat memartabatkan serta memperkasakan maruah institusi agama Islam secara hardcore? Apakah dengan memangkah & menghadiahkan undi2 pada calon2 PAS, kauorang betul2 pasti & strongly firm parti PAS akan dapat menjadi dominant dalam pakatan rakyat seterusnya dengan mudah akan dapat menundukkan serta menunjal parti DAP? Selagi PAS masih bernaung dibawah pakatan rakyat serta membuat strategic collaboration dengan PKR & DAP, apakah kauorang betul2 pasti & strongly firm parti PAS akan dapat full blast support from PKR & DAP leadership dalam isu2 yang berkaitan dengan pembentukkan negara Islam serta aspirasi2 yang condong kearah memartabatkan serta memperkasakan maruah institusi agama Islam?
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment