Sunday, February 20, 2011

PAKAR ANALISA POLITIK, DR WONG CHIN HUAT SUDAH BERI PETUNJUK AGAR PAKATAN RAKYAT SEDIAKAN KAIN KAFAN SEBELUM PRU13 TIBA!

Memanglah betul lah kata perumpamaan bila berkata benar itu sememangnya amat pahit untuk ditelan tapi apakan daya seberapa perit pun ianya terpaksa ditelan juga.
Parti PAS dalam usaha nak divert political games plan baru2 ini telah mengadakan satu konvensyen istimewa yang mana agenda yang sebenarnya tidak ikhlasnya manapun adalah memperkasakan orang2 Melayu telah mendapat satu tamparan hebat bila mana salah seorang panel yang dijemput bagi membentangkan somehow analisa atau kertas kerja, PAKAR ANALISA POLITIK tersebut DR WONG CHIN HUAT, dengan jujur serta transparent telah memberikan satu analisa secara berstrategik yang merumuskan bahawa BN akan dapat balik majoriti 2/3 pada PRU13 yang akan datang!      
Pakar analisa politik DR WONG CHIN HUAT, ini bukan sebarangan orang beb kerana statement or the above context of discussion telah beliau support & perkuatkan dengan beberapa fakta serta asas yang sahih. Fakta & asas sahih yang pertama adalah pada PRU12 yang lalu “PAS did well was in non-Muslim areas but Pakatan Rakyat (PR) stands to lose around 34 parliamentary seats if PAS does not regain its Malay support base”! Fakta & asas sahih yang kedua adalah PR won 82 seats in the March 2008 polls on the back of support of all races but has seen between seven to 10 per cent of Malays swinging back to BN in recent by-elections”!. Fakta & asas sahih yang ketiga adalah “DAP is expected to maintain its votes as the majority of its parliamentary constituencies are Chinese”!     
Kesemua rumusan diatas adalah fakta & asas sahih yang digarap menerusi satu analisa politik secara berstrategik beb, most importantly ianya bukanlah suatu ayat2 auta pembohongan politik. Konvensyen yang PAS wacana kan ini sebenarnya telah dengan sendirinya memerangkap serta membogelkan tembelang munafik pukimak, gampang kurafat mereka kerana sekarang sudah jelas kenapa PAS serta barisan pemimpin2 mereka spin off & cuba divert kembali kepada pengundi2 Melayu? Konvensyen ini jelas menunjukkan PAS sebenarnya memang tidak pernah ikhlas berjuang untuk memperkasakan & memartabatkan maruah orang2 Melayu, sebaliknya spin off & divert terpaksa dilakukan setelah keadaan begitu terdesak & boleh menerajang mereka jatuh tersungkur.
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment