Saturday, February 19, 2011

WEE SOO YEN TERIMA ANUGERAH MAULLIDUR RASUL – INI BUKTINYA KONSEP 1MALAYSIA & KERAJAAN BN IKTIRAF GOLONGAN BUKAN ISLAM!

Modal politik yang berasaskan sentiment api perkauman kaum yang sebelum ini kuat dicanang serta diwarwarkan oleh puak2 big bloody fucking bustard pakatan rakyat kini semakin hari semakin suram maka oleh sebab itu kita dapat lihat pauk2 haram bejadah ini sudah mula mengalihkan serangan mereka terhadap isu agama & pembangunan pendidikan pula.
Tiada siapa pun yang menyangka bahawa seorang pelajar berbangsa Cina, Wee Soo Yen telah dipilih sebagai salah seorang tokoh Maulidur Rasul peringkat kebangsaan hasil daripada kecermerlangan beliau yang telah Berjaya mendapat pangkat A bagi subjek bahasa Arab komunikasi dalam peperiksaan PMR yang lalu.
Secara automatiknya beb, penganugerahan serta pengiktirafan yang diberikan kepada Wee Soo Yen ini jelas telah membuktikan bahawa betapa dizaman era kerajaan BN dibawah pentadbiran YAB Dato Seri Najib, kerajaan BN tidak sesekali meminggirkan masyarakat yang bukan Islam apatah lagi mengimplementasi approach yang boleh memecahbelahkan keharmonian institusi masyarakat majmuk & berbilang kaum dinegara Malaysia yang kita cintai ini.    
The next morale of the story from the above context of discussion yang patut kita perhalusi & teliti ialah kita patut & wajib buka minda pemikiran seluas yang boleh dan cuba tanya diri masing2 apakah dengan penganugerahan serta pengiktirafan yang diberikan kepada Wee Soo Yen ini kerajaan BN masih patut dilabelkan sebagai kerajaan yang menolak aspirasi agama Islam? Masih patutkah kerajaan BN dilabelkan sebagai kafir & kerajaan yang extremis menolak Islam? Apakah dengan segala usaha serta gerak kerja dan penganugerahan as well as pengiktirafan yang telah diusahakan kerajaan BN especially UMNO patut dilabelkan lebih kafir & baruah compared to DAP, seperti apa yang didakwa oleh puak2 munafik pukimak PAS?
Pesanan & saranan aku kepada kesemua umat Islam dinegara ini, tolonglah teliti, perhalusi serta buatlah pertimbangan dengan sewajarnya, apakah PAS benar2 parti yang memperjuangkan martabat & maruah kesucian institusi agama Islam dengan begitu extreme & consistent? Atau apakah semua wacana & aspirasi parti PAS ini hanya sekadar ayat2 auta pembohongan politik sahaja dan mereka semua ini hanya lebih sebagai kuda terajangan, tunggangan dan ludahan DAP sahaja? Siapa yang lebih retorik & mengamalkan pendekatan “cakap tak serupa bikin” dalam isu2 memperkasakan & memperjuangkan martabat & maruah kesucian institusi agama Islam secara extreme & consistent kerajaan BN atau kerajaan pakatan rakyat? Pesanan & saranan keramat aku kepada rakan2 yang bukan beragama Islam serta dikalangan yang bukan bumiputra pula, tolonglah buka minda pemikiran & menerusi “out of the box thinking mentality” approach buatlah penilaian & strategic assessment anda apakah kerajaan BN yang dinaungi oleh parti keramat UMNO bersifat racist sentiment serta benci & tidak menjaga kepentingan kaum2 yang bukan bumiputra? Apakah kerajaan BN yang dinaungi oleh parti keramat UMNO tidak berlaku adil serta tidak pernah ikhlas dalam menghadiahkan penganugerahan serta memberikan pengiktirafan kepada excellent non bumiputra individual?
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment