Friday, February 11, 2011

DULU PAK SHEIKH ANWAR KECOH PASAL ISU APCO NOW KITA TUNTUT PENJELASAN ON ISU ANWAR IBRAHIM CONSULTING ASSOCIATE!

Tak semena-mena satu lagi isu yang boleh di ibaratkan sebagai time bomb tengah menunggu saat & ketika yang paling sesuai untuk meletup dekat kepala brother Anwar bin Ibrahim (BABI).
Isu terkini yakni lagi sensasi adalah pendedahan tentang penubuhan pejabat yang didaftarkan dengan ANWAR IBRAHIM CONSULTING ASSOCIATE yang berpengkalan di Washington DC, Amerika Syarikat. Dikhabarkan juga purata kos operasi or strategic operating cost ANWAR IBRAHIM CONSULTING ASSOCIATE setahun hampir mencecah RM 6juta (AS$ 2juta).
Sekarang tembelang dah pecah, isu tentang penubuhan pejabat yang didaftarkan dengan ANWAR IBRAHIM CONSULTING ASSOCIATE yang berpengkalan di Washington DC, Amerika Syarikat pun dah kantoi jadi nampaknya adalah menjadi suatu kewajipan bagi kita untuk menuntut suatu penjelasan secara berstrategik from brother Anwar bin Ibrahim (BABI) keatas isu ini. Semasa membuat percaturan serta merencanakan pendedahan isu APCO, brother Anwar bin Ibrahim (BABI) bukan main hardcore lagi menekan & terus menekan pihak kerajaan agar memberikan suatu penjelasan tentang pembabitan pihak kerajaan Malaysia dalam isu APCO jadi kini sudah sampai giliran beliau pula untuk berbuat benda yang sama. Apa yang Pak Sheikh Anwar kena ingat adalah dalam isu APCO, kerajaan telah memberikan respond secara holistic or terperinci malahan dokumen2 rasmi atau surat2 yang yang secara sahih telah memberikan bukti bahawa tiada sebarang kaitan atau pembabitan diantara kerajaan Malaysia dengan APCO turut telah berjaya dipamerkan so strategically Pak Sheikh Anwar pun perlu ambil approach yang sama dimana jika pendedahan penubuhan pejabat yang didaftarkan dengan ANWAR IBRAHIM CONSULTING ASSOCIATE yang berpengkalan di Washington DC, Amerika Syarikat ini suatu wacana pembohongan atau fitnah sesat maka Pak Sheikh Anwar perlu mengemukakan dokumen2 rasmi atau surat2 yang yang secara sahih telah memberikan bukti bahawa tiada sebarang kaitan atau pembabitan diantara beliau dengan ANWAR IBRAHIM CONSULTING ASSOCIATE. Brother Anwar bin Ibrahim (BABI) juga secara holistic nya perlu mengemukan bukti sahih & menepis setiap inci allegation yang mengaitkan purata kos operasi or strategic operating cost ANWAR IBRAHIM CONSULTING ASSOCIATE setahun hampir mencecah RM 6juta (AS$ 2juta), kegagalan untuk berbuat demikian akan mengundang the next time bomb kerana kalau benar ada transaction yang melibatkan apa yang dinyatakan diatas maka wajib lah pula Pak Sheikh Anwar jelaskan dari sumber mana beliau mampu untuk menjana kos operasi or strategic operating cost yang sebegitu banyak? Ini perlu dilakukan oleh brother Anwar bin Ibrahim (BABI) bagi membuktikan yang beliau seorang “Mr. Clean” dan bebas serta tidak terlibat dengan sebarang wacana sebegini. Kita akan bagi peluang serta ample room for him to defend himself tapi kalau gagal atau tak berjaya nak respond beliau memang hampeh bejadah tahap “big fucking liar”. Sama2 kita nantikan apakah way forward & action plan from Pak Sheikh Anwar?
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment