Tuesday, February 15, 2011

DAKWAAN PEMILIKAN SAHAM SHAMSIDAR BERNILAI JUTAAAN RINGGIT SUDAH DILONDEHKAN – INI KENA SIASAT BAGI KANTOI SAMPAI TERBOGEL!

Lately ni semua orang pun sedar betapa extreme, brutal serta consistent nya Ummi Hafilda menyerang, membalun, mengherdik serta melondehkan kepincangan & salah laku Anwar, Azmin malah tidak ketinggalan juga individu yang bernama Shamsidar Taharin.
Sama ada semua wacana ini adalah lebih kepada dendam peribadi, perhitungan untuk membalas dendam mahupun rasa tidak puas hati antara sesama mereka itu bukanlah persoalan cepu emasnya beb, the main context of discussion adalah allegations tentang aktiviti salah laku serta tembelang kepincangan yang dilakukan oleh Anwar, Azmin & juga Shamsidar telah dikemukan, dipertikaikan & dituntut penjelasannya oleh Ummi Hafilda oleh itu adalah menjadi suatu kewajipan bagi mana2 pihak berkuasa yang related dengan wacana ini untuk bersiap sedia membuka kertas siasatan, mengemaskini & mula megumpul bukti2 secara berstrategik dan finally without prejudice jika allegations terbabit berasas maka tangkapan serta proses membawa petualang2 yang terlibat kemuka pengadilan perlu dilakukan dengan cepat & pantas.    
Allegations seperti ini perlu dipandang secara serius oleh semua pihak kerana kalau menurut statement Ummi Hafilda kepada akhbar Utusan Malaysia 15.02.2011, beliau mempunyai bukti kukuh mengenai pemilikan saham oleh Shamsidar yang mencecah jutaan ringgit dimana bagi menyokong kenyataan beliau Ummi Hafilda telah turut menunjukkan sijil dokumen yang mengandungi maklumat mengenai pemilikan saham oleh Shamsidar. Ini kita kena teliti & perhalusi dengan sewaras-warasnya beb, kerana kalau semua tindakkan Ummi Hafilda ini lebih kepada fitnah, dakyah songsang serta political spin off statement mana mungkin beliau begitu berani, extreme & arrogant membalun & menghentak Anwar, Azmin malah tidak ketinggalan juga individu yang bernama Shamsidar Taharin.  
Perkara kedua yang perlu kena teliti & perhalusi dengan sewaras-warasnya beb, adalah Ummi Hafilda begitu berani, extreme & arrogant membalun & menghentak Anwar, Azmin & Shamsidar jadi dalam context & aspirasi “berani kerana benar & takut kerana salah” kenapa pihak trio Anwar, Azmin & Shamsidar senyap, tidak memberi sebarang respond serta tidak pula mahu mengambil tindakkan undang2 ataupun menyaman pihak Ummi Hafilda? Bukankah umumnya kita amat mengetahui bahawa salah satu political diversion game plan approach Anwar adalah mengambil tindakkan undang2 ataupun menyaman mana2 pihak yang cuba mencabar atau mengacau beliau jadi buka minda kita seluas yang boleh & cuba tanya diri kita kenapa Anwar masih tak failkan saman terhadap Ummi Hafilda? Bila lagikah agaknya Anwar akan mulakan langkah prosiding serta failkan saman terhadap Ummi Hafilda? Sedangkan mantan PM serta negawaran terulung seperti Tun Mahathir pun Anwar langgar selamba je & failkan saman terhadap Tun tapi tidakkah kita pelik kenapa sampai kesaat ini Anwar mahupun Azmin atau Shamsidar masih belum lagi memulakan langkah prosiding serta failkan saman terhadap Ummi Hafilda?
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment