Friday, February 25, 2011

MULA2 TUBUHKAN PORTFOLIO JAGA HAL EHWAL BUKAN ISLAM KINI LANTIK ORANG MELAYU JADI SETPOL, ITU AGENDA GUAN ENG KELIRUKAN ORANG2 MELAYU!

Bagi mana2 orang Melayu yang dulu masa PRU12 telah memilih untuk bersekongkol serta dengan rasa bangga memangkah calon2 dari parti “big bloody fucking bustard pakatan rakyat kini malaun2 ini seharusnya sedar & buka minda pemikiran secara rasional, sila tanya diri anda masing2 apabila anda pilih & pangkah parti pakatan rakyat seterusnya pakatan rakyat menang & menubuhkan kerajaan pakatan rakyat P. Pinang yang diketuai oleh Lim Guang Eng, apakah Guang Eng sebagai Ketua Menteri serta peneraju utama kerajaan pakatan rakyat P. Pinang telah meletakkan & mengangkat aspirasi “keadilan” kepada kaum Melayu dengan seadil-adilnya? cuba jawab dengan jujur-sejujurnya!   
Kalau dari kaca mata pandangan seseorang yang rasional kita tentunya dapat melihat bahawa sejak menerajui P. Pinang, Guang Eng banyak bermain dengan agenda belakang tabir or backdoor hidden agenda yang objektif serta key result area utama adalah celarukan orang2 Melayu, kelirukan orang2 melayu dan yang paling utama sekali adalah mempecah-belahkan ikatan saf2 silaturahim diantara orang2 Melayu. Individu atau orang2 yang tidak setuju dengan the above statement hanyalah orang2 yang menghidapi penyakit “mental disorder” ataupun dikurniakan dengan IQ tahap rendah+bantut.         
Memang terlalu obvious tindakan Guang Eng melantik serta memberi mandat kepada ZAIRIL KHIR JOHARI sebagai salah seorang SETPOL beliau ingin celarukan orang2 Melayu, kelirukan orang2 melayu dan yang paling utama sekali adalah mempecah-belahkan ikatan saf2 silaturahim diantara orang2 Melayu kerana kalau penglibatan & jasa politik malaun Zairil ni dalam DAP dijadikan kayu pengukur confirm memang tak logik dia dilantik jadi SETPOL seorang Ketua Menteri, dia hanya officially join DAP beberapa bulan yang lalu je, dalam hiraki politik DAP, rest assured ada ramai lagi calon2 yang terlebih layak so the golden question is kenapa malaun Zairil ni yang dilantik? mesti ada agenda berhaluan kiri yang sedang dirancang oleh puak2 DAP?            
Guang Eng memang bijak & pantas membaca senario politik semasa or current political scenario di Malaysia, mangkuk hayun ni tahu revolusi kebangkitan orang2 Melayu terhadap pakatan rakyat semakin kuat, penolakkan orang2 Melayu tehadap PKR & PAS semakin panas berapi, penjenamaan semula UMNO sebagai parti keramat yang menjadi platform penyatuan orang2 Melayu semakin mampan jadi sebelum beliau kena ludah & terajang dengan orang2 Melayu P. Pinang yang confirm akan ikut bangkit menentang pakatan rakyat apabila majority orang2 Melayu dari state lain melakukannya, Guang Eng spin off & divert satu agenda dengan melantik malaun ZAIRIL KHIR JOHARI sebagai SETPOL beliau dengan harapan orang2 Melayu P. Pinang akan think twice serta mula celaru, keliru dan boleh sampai ketahap tuduh menuduh, ludah-meludah sesama sendiri kerana merasakan Guang Eng tidak sejahat yang disangkakan. So morale story of my blog entry posting kali ni, “PERLANTIKKAN ZAIRIL KHIR JOHARI SEBAGAI SETPOL HANYA AGENDA UNTUK CELARU SERTA KELIRUKAN MINDA PEMIKIRAN ORANG2 MELAYU” AWAS & JANGAN MUDAH TERPERANGKAP DENGAN AGENDA SEBEGINI!
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

1 comment:

  1. Terimakasih kerana mendaftar sebagai "Followers" di blog saya. Blog anda telah disenaraikan dan diharap anda juga dapat menyenaraikan blog saya di dalam bloglist anda.

    Blog Tendang Terajang

    ReplyDelete