Wednesday, March 16, 2011

3 ISU YANG AKAN TENTUKAN POLITICAL SURVIVAL PAS DAPAT BERTAHAN ATAU JATUH TERKANGKANG JAHAMAN?

Aura serta credibility parti PAS memang sudah sampai ke kemuncaknya ibarat sudah layu atau senja. Penolakan pengundi2 kaum Melayu secara extreme terhadap parti PAS memang sudah tak dapat di cover line kan lagi justeru barisan kepimpinan PAS kena cepat & bingkas bertindak bagi mengimbangi political survival parti mereka!    
My blog posting entry kali ni nak mengupas serta merungkai 3 ISU PENTING YANG AKAN TENTUKAN POLITICAL SURVIVAL PAS DAPAT BERTAHAN ATAU JATUH  TERKANGKANG JAHAMAN?   
1.    Bagaimana action plan parti PAS bagi mengimbangi suara2 rakyat yang sudah panas mendidih kerana PAS extremely dilihat rela menjual serta melacurkan maruh & martabat agama Islam demi kepentingan political survival? – Kalau barisan kepimpinan PAS gagal mengimbangi serta neutral kan isu & persepsi ini rest assured & confirm pada PRU13 nanti parti PAS akan JATUH TERKANGKANG JAHAMAN!
2.     Bagaimana action plan parti PAS bagi mengimbangi persepsi yang semakin hari semakin bergetar mengatakan yang PAS ini sudah tidak dominant lagi malah PAS sekarang ini lebih layak dilabelkan sebagai Kuda ludahan, terajangan & tunggangan kepada PKR & DAP? - Kalau barisan kepimpinan PAS gagal mengimbangi serta neutral kan isu & persepsi ini rest assured & confirm pada PRU13 nanti parti PAS akan JATUH TERKANGKANG JAHAMAN!
3.    Macam manakah barisan kepimpinan parti PAS boleh mencari formula untuk membersihkan serta neutral kan salah laku skandal seks yang melibatkan barisan pemimpin serta ahli2 parti PAS yang lately ni senario nya sudah semakin tidak berjaya untuk di control “so called” damage has been heavily done? - Kalau barisan kepimpinan PAS gagal mengimbangi, tampil ke depan & buat penafian secara berstrategik serta neutral kan isu & skandal seks ini rest assured & confirm pada PRU13 nanti parti PAS akan JATUH TERKANGKANG JAHAMAN!    
Bagaimana penghujungnya nanti, sama2 lah kita tungu serta saksikan beb, whether PAS akan dapat mempertahankan political survival mereka yang sudah semakin layu & kendur or parti PAS akan JATUH TERKANGKANG JAHAMAN hanya masa serta keadaan yang akan menjawabnya?
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment