Monday, March 7, 2011

APAKAH BENAR SUDAHLAH PERANAN HARCORE BLOGGER2 TIDAK DIHARGAI MALAH DIKATAKAN MAHU DIBALUN PULA?

Disebalik kejayaan BN mempertahnakan kerusi DUN Merlimau & Kerdau dengan bergaya & gah sekali, ada pula cerita panas lagi sensasi mengenai peranan rakan2 HARCORE BLOGGER2 yang mahu dibalun?     
Memang memeranjatkan & tidak diduga ada juga pihak yang sanggup mahu membalun para HARCORE BLOGGER2 walhal selepas tsunami politik 2008 ramai rakan2 HARCORE BLOGGER2 yang tampil meneutral kan media baru via blog, face book , tweeter etc. yang mana hasilnya segala fitnah serta tomahan sesat mengangkang yang dilontarkan oleh puak2 “big bloody fucking bustard” pakatan telah dapat dilpat serta dilibas dengan selamba & bergaya.            
Aku tak payah nak elaborate or details kan nama2 rakan2 HARCORE BLOGGER2 yang  gempak & brutal dalam melondeh & menelanjangkan setiap inci salah laku & kepincangan pakatan munafik, pukimak & bangsat keparat kerana itu bukan the main topics of discussion sebaliknya apa yang kita nak rungkaikan adalah kalau benar serta sahih pihak yang nak membalun rakan2 HARCORE BLOGGER2, atau sekutu2 nya atau pegawai khas beliau memang ada berkata atau melontarkan statement sedemikian maka beliau memang patut kita labelkan as “badigol bangsat & gampang keparat”.
Aku pun menulis serta create blog entry posting cuma dekat luar sana ada lebih ramai lagi rakan2 HARCORE BLOGGER2 yang memang consistent, brutal & gempak melondeh & menelanjangkan tindakan & gerak kerja puak2 “big bloody fucking bustard” pakatan. Semangat rakan2 HARCORE BLOGGER2 yang memang consistent, brutal & gempak ini yang telah membuatkan malaun2 pakatan rakyat terkucil & panas kepala takuk diruang media baru kerana setiap fitnah serta tomahan sesat mengangkang mereka tidak lagi Berjaya di spread out seperti dulu lagi. Contoh & asas yang paling significant aku boleh beri ialah recently dimana allegation Tony Pua on procurement policy of TLDM when purchased vessel ship telah berjaya dineutral kan dengan tindakan pantas & bergaya oleh rakan2 HARCORE BLOGGER2, memang mantap diaorang ni semua!           
Pesanan keramat aku kepada pihak2 terbabit yang ingin nak balun rakan2 HARCORE BLOGGER2, kalau betul ada statement sebegitu dan ianya terlepas cakap atau tidak disengajakan, eloklah adakan pertemuan secara gentle dan yang lebih penting hulurkan salam tanda keikhlasan serta ringan2 kan mulut untuk ucapkan permohonan maaf, bila para2 rakan2 HARCORE BLOGGER2 tak usik diri anda, anda jangan simply cari pasal dengan HARCORE BLOGGER2 ni kerana silap2 hari nanti anda pula yang akan dilondeh serta ditelanjangkan.
Finally, sebagai peringatan kepada mana2 individu yang masih taksub & sayangkan pembangkang pukimak sial, gampang keparat, badigol bangsat & haram bejadah, itu kau orang punya pasal & kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca mungkin ada baiknya the entire of your guys pergi mandikan anjing kurap & babi tempang berpenyakit dan lagi bagus kalau lepas tu kau orang pergi makan daging anjing kurap & babi tempang panggang kerana itu mungkin kena dengan selera & perangai kau orang.

No comments:

Post a Comment